anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Completare cerere retragere abonament

Daniel77
Junior entuziast

La cererea de mai jos cum o completez.....comandate la data de și primite la data de 

11 Răspunsuri 11

delfinas
#StarMember

Daca ai contractul, iei datele de acolo, macar aproximativ. Daca nu, adu-ti aminte macar anul, chiar luna...

FLo1
#StarMember

Pentru un contract mai nou, regăsești datele în procesul verbal de montare / instalare. Dacă este mai vechi de 2 ani, poți scrie cu aproximație anul (apare inclusiv în MyOrange).

Vio73
#StarMember

Salutare!

Legat de ce dorești să completezi această cerere? Dă mai multe detalii! Mulțumesc!

Dacă vrei să reziliezi un contract Orange Romania Communications, ai aici un topic ajutător:

https://comunitate.orange.ro/t5/altele-orange-romania/cum-pot-rezilia-un-contract-telekom-preluat-de...

Baftă! 

Daniel77
Junior entuziast

Doresc sa reziliez noul contract care mi la trimis ,cu care eu nu am fost de acord și nu l am cerut .

 

Le scrii din secțiunea Contact, cum ți-am spus ( mai jos, unde scrie Trimite-ne un mesaj):

https://www.orange.ro/contact/

Mai ai și aici un alt topic:

https://comunitate.orange.ro/t5/altele-orange-romania/cum-pot-rezilia-un-contract-telekom-preluat-de...

Simplu și clar!

Daniel77
Junior entuziast

Am vb cu ei pe chat ,au trimis marire servici și am cerut renunțare la tel fix ..mi a spus ca ma suna și ca cererea de reziliere se realizează în 30 de zile ,nu ma sunat ,după o luna am vb cu ei chat și au spus ca ziua următoare se rezolva cererea ...ziua următoare au deschis o solicitare nu stiu ce și cum am vb cu ei la tel si am spus ca nu vreau contract nou ci doar renunțarea la fix ...seara am primit contract nou cu serviciu de telefonie fixa în el ...

Fă-le sesizare, nu vorbe pe chat, asta îți spun! Ai și numărul de înregistrare imediat pe email. Așa, pe chat sau la telefon, nu prea ai dovezi.

Daniel77
Junior entuziast

La ce adresa sa trimit sesizarea?

Am zis, de aici, mai jos, scrie Trimite-ne un mesaj:

https://www.orange.ro/contact/

匿名
Junior entuziast

Buna

Poți să îi contactezi tot prin chat deoarece mesajele nu se șterg și reprezintă dovada celor spuse de tine.

Nu trebuie să aștepți să te sune ei tu trebuie sa insiști "asta e procedura furnizorului"(nu prea are interes să închidă contractul).

Eu prefer sa ii contactez telefonic la 300 după care trimit un mail prin formularul de contact.

O zi buna!

DanielaH
Moderator

@Daniel77, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?