anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Astia de la orange vorbiti intre voi?

ala35
Junior

Am reziliat contractul pe numele tatalui meu (decedat) in 27 decembrie 2022, data la care am si predat TOATE echipamentele si Orange continua sa emita facturi pe codul de facturare al raposatului meu tata pt ianuarie si februarie. PV NIRC/4292654, geniilor. Mai cautati si voi prin sistemul vostru, poate gasiti si informatiile astea, ce ziceti?

6 Răspunsuri 6

GeorgianaD
Moderator

Salut, @ala35! Bine ai venit în Comunitatea Orange!

Ne pare rău pentru situația întâmpinata. Ne-ar ajuta sa stim unde ai depus cererea de reziliere si dacă colegii care ți-au preluat cererea au oferit și un termen de soluționare?

ala35
Junior

Cererea d e reziliere impreuna cu predarea echipamentului - Orange Campina, 26 decembrie 2022. Proces verbal de predare echipament NIRC/4292654 din data de 26 decembrie 2022!!! 2 viewing card, SRB HD Samsung 7362, Router Huawei H3658 V2. A primit din partea Orange Ortan Mihaela. Din 26 decembrie prin predarea intregului echipament NU mai beneficiem de serviciile Orange si totusi Orange factureaza in continuare!!!! Nu stiti sa cautati in sistem? Acel PV de predare-primire are si un cod QR, cererea de reziliere a primit nr de inregistrare in sistemul dvs, sunteti chiar atat de incompetenti? Sau doar rau-voitori? Va rog sa remediati situatia, in caz contrar, ma vad obligata sa apelez la institutiile in drept sa actioneze conform legii. Multumesc!

Salut, @ala35 ! Colegii ne-au confirmat faptul că cererea ta a fost înregistrată și este în curs de soluționare.

Ma scuzatz de incultura, dvs aveti in curs de solutionare in data de 6 februarie 2023, o cerere de reziliere a furnizarii unor servicii fara contract in vigoare, cerere depusa in data de 27 decembrie 2022? Ce firma de toata jena sunteti! am sa povestesc peste tot in media patania mea, sa mai aveti abonati cand o sa va aduc eu. Nu va e rusine obrazului? Incompetentilor!

 

mihai_13
Maestru

ala35  cu tot respectul pentru dumneavostra dar se pare ca este o neconcordanta intre date  -  27  decembrie ori 26 decembrie  - altceva nu mai comentez(ar mai fi) - sper sa se rezolve problema ta. 

ala35
Junior

27 decembrie, v-am dat numarul PV de predare echipament, va pot pune aici si codul QR, se poate verifica in sistem, daca ar exista competenta sau bunavointa, se pare ca nu exista, in acest caz ma voi adresa chiar azi organelor cpmetente sa rezolve problema. Cu tot respectul. Si ce ar mai fi de comentat? Am predat echipamentul, am facut cerere de reziliere, am adus certificatul de deces in original, tata nu mai avea contract in conformitate cu normele legii, de cand a preluat Telekom afacerea romtelecom, pa si pusi!