anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Acum eu unde sunt, la Orange sau la Telekom?

Mirela_40
Începător
Bun găsit.
Am 2 abonamente, unul din nr mi s-a spus ca e la orange dar cand am sunat de pe alt.telefon nu mă gasesc in sistem...?
As avea o intrebare daca se poate sa mă lămuriți. In urmă cu aproximativ o lună și jumătate am fost contactată de un operator telekom si mi s-a spus ca am fost preluată de orange...ff bine m-am bucurat că semnalul lor in zona unde m-am mutat e slab...insă când am sunat la relatii clienți orange să intreb despre abonamente ca aș dori să il modific si pentru telefon doamna respectivă spune că nu mă găsește incă la ei...iau celalalt telefon, sun la telekom mi se spune că ei numai au nici o treabă cu mine si că nr meu de tel care e pe abonament ca și cel de pe care sunasem la telekom. Factura nu mi-a mai intrat pe aplicatiè. Acum eu unde sunt, orange sau telekom? In magazin nu pot merge ca sunt primiti doar cei cu certificat verde...de pe tel meu nu pot suna pe orange, am sunat de la cineva, bine ca am semnal ff bun si internet......
1 Soluţie acceptată‚

delfinas
Specialist certificat

Mirela, acum esti la Orange Romania Communications.


Aici ai toate detaliile: https://comunitate.orange.ro/questions/2786156-informatii-generale-serviciile-produsele-orange-roman...

 

Tot din acest articol vei afla ca:
"- clienții cu servicii mobile asociate contractelor convergente vor avea acces, în următoarele luni, la conectivitate mobilă în rețeaua Orange; serviciile mobile sunt furnizate astăzi de Telekom România Mobile; transferul între cele două rețele se va face gradual și toate schimbările vor fi comunicate în avans

• cumpărăturile de servicii de pe site – "dacă veți dori să achiziționați servicii sau telefoane, ca și client Orange Romania Communications, puteți utiliza formularul disponibil pe orange.ro sau numarul 021 9890, pentru a intra în legatura cu echipele de vânzări."*


*update in 28.03.2022

Vizualizare soluţie în postul original

7 Răspunsuri 7

FLo1
Campion certificat
@Mirela*40: Bun venit în Comunitate. Mai întâi ar fi bine să detaliezi problema abonamentelor deținute de tine și dacă sunt eventuale probleme. Dacă singura problemă este de .... apartenență la rețea, poți afla că sunt câteva luni bune de când TELEFONIA FIXĂ și tot ce înseamna servicii prin fibră / cablu de la Telekom au fost preluate de Orange. Mai multe subiecte pe această temă găsești aici: https://comunitate.orange.ro/categories/4939-telekom-romania-communications Restul serviciilor de telefonie mobilă oferite prin Telekom au rămas la Telekom. Deci despre ce fel de abonamente discutăm? Telefonie mobilă, telefonie fixă, servicii TV sau internet? OBS: Totuși, din mesajul tău și referirea la semnal.... ar fi abonament de telefonie mobilă. Sigur nu e abonamentul portat? Poți verifica cărei rețele aparține numărul tău de telefon accesând www.portabilitate.ro Revino cu feedback referitor la situația ta. Numai bine.

Mirela_40
Începător
Multumesc frumos pentru raspuns da nr.meu a fost pachet cu tot tv+fix +abonamentu meu la tel .

FLo1
Campion certificat
@Mirela*40: Așa cum menționam mai sus, ceea ce ține de servicii fixe (TV, telefonie fixă sau internet FIX) a fost preluat de Orange. Pentru contactarea serviciului clienți ai detalii suficiente aici: https://comunitate.orange.ro/questions/2786143-cum-pot-contacta-serviciul-clienti-telekom-romania-communications Dacă ai și abonament de telefonie mobilă de la Telekom, iar acest număr nu a fost portat, atunci acesta este tot la Telekom. Similar dacă ai internet 4G de la Telekom (adică printr-un router 4G, nu prin fibră).

Vio73
Campion certificat
Bună @Mirela, Dacă ai pachet la Telekom, sunt preluate și serviciile mobile și mulți sunt deja trecuți în rețeaua Orange, lucru ce s-a întâmplat cel mai probabil și în acest caz. Probabil că din cauza unor ,,scăpări" nu te regăsești nicăieri, dar zilele următoare se va întâmpla cu siguranță.

Viocat
Senior certificat
Se mai intampla la preluari intre firme, pierderi ale anumitor abonati. Vei fi preluata in momentul in care se sesizează cei de la orange.

delfinas
Specialist certificat

Mirela, acum esti la Orange Romania Communications.


Aici ai toate detaliile: https://comunitate.orange.ro/questions/2786156-informatii-generale-serviciile-produsele-orange-roman...

 

Tot din acest articol vei afla ca:
"- clienții cu servicii mobile asociate contractelor convergente vor avea acces, în următoarele luni, la conectivitate mobilă în rețeaua Orange; serviciile mobile sunt furnizate astăzi de Telekom România Mobile; transferul între cele două rețele se va face gradual și toate schimbările vor fi comunicate în avans

• cumpărăturile de servicii de pe site – "dacă veți dori să achiziționați servicii sau telefoane, ca și client Orange Romania Communications, puteți utiliza formularul disponibil pe orange.ro sau numarul 021 9890, pentru a intra în legatura cu echipele de vânzări."*


*update in 28.03.2022

Tavi1987
Începător
Recomand portabilitate.ro . Introduci numarul de telefon care te intereseaza si dai click pe "Află-i rețeaua". Inclusiv pentru numerele de telefonie fixa.