anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Abonament Telekom nu îmi pot accesa factura

popacatalin
Începător

Nu îmi pot accesa vechea factura Telekom și să o plătesc.

4 Răspunsuri 4

Razvan
#StarMember

Salutare! Te-ai logat cu vechiul cont My Orange Fix în aplicatia My Orange, după ce, în prealabil ai facut update la aplicație după 30 septembrie?

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Salut Catalin,

Bine ai venit in Comunitate!

Arunca, te rog, o privire aici.

Cel mai probabil vei avea nevoie de un cont nou, din aplicatia My Orange. My Orange Fix nu se mai foloseste.

Ai mai multe

Client Orange

DanielaH
Moderator

@popacatalin ai reușit să accesezi aplicația?

Blue12
Senior

Poti vedea detaliile despre factura si prin apel la 300, ramura 1, sau la *100#. Dupa ce aflii cat ai de platit, poti efectua o plata cu un cod de bare al unei facturi vechi. De asemenea, poti plati din MyOrange sau poti opta sa primesti factura pe email, tot din MyOrange sau intr-un Orange Store