anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Abonament suspendat. Cum pot rezolva problema?

AdrianPrunas
Junior entuziast

Salutare! M-am trezit astazi cu abonamentul suspendat. Factura e platita ieri, din aplicatie. La 300 sun degeaba, imi spune ca e suspendat si sa sun la 1930. Acolo sun tot degeaba, am facut toti pasii pentru confirmarea platii, tot nimic.

Aplicatia nu merge, erori peste tot (si daca intru la help) iar daca incerc sa intru pe deranjamente ma redirectioneaza pe site. Ca sa fiu mai clar: deschid aplicatia, intru la deranjamente, primesc un redirect unde imi spune sa instalez aplicatia (cea din care am initiat pasii)

Ce altceva pot face sa deschid un canal de comunicare?

33 Răspunsuri 33

Blue12
Senior

Esti client OROC (fost Telekom)?

Indiferent, poti trimite un mesaj catre serviciul clienti de pe www.orange.ro/contact, din sectiunea "Trimite-ne un mesaj" de la sfarsitul paginii. Sau poti sa apelezi 0374300300 de pe alt telefon (daca ai unul) apoi asculti ce zice robotul si apesi 1-1-1-0 si intri in legatura cu un consultant.

Oricum, daca le trimiti mesaj pe site, de obicei te suna inapoi destul de rapid. Daca nu esti al fostului Telekom, poti vorbi cu un consultant pe Djingo.

Am sunat de pe alt telefon. Nu merge. Ma roaga sa introduc numarul pentru care vreau sa aflu informatii, il introduc, apoi imi spune ca nu e corect. 

Django nu merge din aplicatie, acum incerc sa dau de ei prin website

Da, sunt venit din telekom.

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Salut Adrian!

Daca ai facut plata la limita (sau dupa data scadenta) trebuie sa trimiti dovada platii folosind link-ul de mai jos.

De asemenea, sugestia mea ar fi, pe cat posibil, sa nu lasi plata pe ultima suta de metri, pentru ca pot aparea probleme sau intarzieri in procesarea tranzactiei si activarea/reactivarea serviciilor. Daca data scadenta actuala nu e ok pentru tine, cred ca se poate modifica cu un apel la 300 (dupa reactivarea serviciilor). Poti sa o muti la o alta data, astfel incat sa fii sigur ca poti sa achiti la timp.

Ai si alte metode de contact in scris aici.

Client Orange

Salut! multumesc de sugestii, stiu ca e vina mea plata intarziata. Am facut-o ieri, cu 8 zile intarziere. Dar nu e ok sa nu pot comunica prin niciun canal cu cineva care sa ma poata ajuta, de pe device-ul cu sim-ul lor.

Daca nu poti sa suni nici de pe alt telefon, scrie-le mesaj din www.orange.ro/contact, te vor suna azi sau maine daca selectezi "deranjamente". Daca esti venit din Telekom degeaba incerci cu djingo, consultantii djingo nu au acces la datele tale

ma duc acum in shop, de 4 ore incerc absolut toate link-urile si aplicatiile vietii. nimic nu le functioneaza. pagini de help ce dau 404, aplicatia ce intra in loop login, am facut o sesizare si mi-au raspuns pe mail ca au deschis alta sesizare cu alt numar ca sa rezolve prima sesizare :)) asta-i bataie de joc, sincer

Sper sa rezolvi in shop, desi nu stiu.... Mie in shop imi tot spun ca ei nu au acces la serviciile OROC, doar factura se poate plati la ei, in rest nimic. Dar, sper ca la tine nu va fii cazul.

Pai da, i-am scris mai sus sa mearga intr-un magazin OROC, nu orice magazin Orange. Depinde daca are in orasul sau ori in apropiere un asa magazin.

Daca s-a inregistrat o sesizare, trebuie sa astepti sa se rezolve.

Nu esti singura care pateste asta! Eu fac sesizare la prostectia consumatorului!

delfinas
#StarMember

Adrian, bun venit in Comunitate!!!

Cand era data limita de plata? Poate ca plata nu a intrat inca in sistem, chiar daca e efectuata prin aplicatie, depinde si la ce ora ai facut plata. Ieri aveai semnal sau era deja suspendat abonamentul?

Incearca sa dai si un restart la telefon. Oricum, ar trebui azi sa se rezolve, chiar daca e o intarziere in sistem.

Daca esti client OROC: " confirmarea se poate face sunând gratuit la numărul 300 - Relații cu Clienții și apăsând tastele următoare: 1 - Pentru limba română; 2 - Pentru confirmarea sau amânarea plații și alte detalii legate de factură și costuri; 1 - Pentru confirmarea sau amânarea plații și detalii despre ultima factura emisă și plata efectuată."

Daca esti client ORO, poti confirma plata:

  • fie prin apel la *100# , ramura 1 - Cronos, facturi și plăți, subramura 5 - Confirmare plată; trebuie să selectezi banca la care ai plătit, data plății, suma şi numărul chitanței sau al ordinului de plată
  • transmite-ne dovada de plată scanată sau fotografiată la adresa de e-mail plati@orange.ro; te rugăm să ne scrii şi codul de abonat sau numărul de telefon
  • sau apelează gratuit Serviciul Clienti, la numărul scurt 300, ramura 2 - Cronos, facturi li reîncărcare PrePay, apoi apasă tasta 3 dacă ai achitat factura și dorești să confirmi plata"

DETALII: https://www.orange.ro/help/cum-pot-confirma-plata-efectuata-pentru-abonamentul-meu-orange-romania-co...

https://www.orange.ro/help/cum-pot-confirma-plata-efectuata-pentru-abonamentul-meu-orange-romania-co...

 

Multumesc de raspuns! Scadenta era pe 8 (mi-a scapat) ieri mergea totul ok, am platit prin aplicatie pe la ora 17-18 nu mai stiu exact. Nu merge nimic de pe telefonul cu numar orange, am aplicatia si pe alt 2-lea telefon si nici de acolo nu pot accesa nimic. 

Am reusit acum pe Django, unde operatorul mi-a spus sa sun la 300 sau 0374300300 si ca nu are cum sa ma ajute altfel...

Devine fabuloasa situatia

Pe 300 reusesti sa te conectezi, cum ti-am indicat mai sus?

Incearca sa nu mai uiti atatea zile de data limita de plata, ca te poti trezi fara abonament/numar, se poate considera ca e rea vointa si sa-ti bage numarul in carantina. Doua-trei zile intarziere se accepta, dar o saptamana e mult.

Stiu, am uitat efectiv de factura la internet. Stiu ca e vina mea intarzierea.

Nu merge pe 300, imi spune ca e suspendat si inchide automat apelul. am sunat la 0374300300 de pe celalalt telefon (alta retea) si cand ajung la pasul in care trebuie sa introduc numarul de telefon orange, imi spune ca nu e corect. l-am reintrodus de vreo 5 ori.

Sectiunea de help nu se incarca. Sectiunea deranjamente ma redirectioneaza la o pagina ce imi spune sa instalez aplicatia, aplicatie din care am deschis sectiunea deranjamente. E bataie de joc treaba asta.

Am facut si confirmarea platii la 0374300300. nimic.

Ce altceva pot face? daca merg in magazin e diferit cu ceva? django m-a pus sa sun la 300 sau 0374300300 deci nici asta nu ma ajuta.

Ma invart in jurul cozii prin toate metodele de comunicare. E o firma de comunicatii ce-mi pune intentionat bete in roate in a comunica cu ei :)) ireal