la 04-07-2023 04:29 PM
Pe data de 26 Iunie la ora 9.40 sun la nr 0219890 pentru a-mi face un abonament, anticipat trecand nr din yoxo la cartela.Intru in legatura cu Dl Marian Nedelea, imi cere toate datele si adresa de mail, si imi spune ca in maxim 5 zile va veni curierul cu contractul.Azi merg intr-un magazin orange, si intreb de contract.Stupoare, nu exista cerere pt abonament, si sa iau legatura la nr 300, ori la 0219890.Le-am sugerat sa asculte convorbirea, si nu exista asa ceva.Dar cei de la 300 foarte amabili sa inregistreze o noua cerere de ab la noul ab de 8.8 euro. Si asa am ramas pe cartela.Mi-a inregistrat o sesizare.
la 04-07-2023 04:36 PM
Salutare!
Îmi pare rău pentru situația extrem de neplăcută. Se poate înregistra, asta este clar, dar serviciile sunt externalizare și întotdeauna trebuie să ceri un număr de înregistrare la chestii din astea. Cu siguranță o să mai fie ocazii și atunci aplici direct din Magazinul online pentru un abonament care îți place!
Succes!
la 04-07-2023 06:45 PM
Poate e un semn ca nu trebuie sa-ti faci abonament. 🙂 Din punctul meu de vedere, Prepay-ul este cea mai buna solutie. Dar binenteles ca sunt subiectiv. 😄
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor