la 21-02-2024 12:24 PM
In urma cu 2 zile, in 19 febr. 2024 , am incheiat un nou contract pt furnizare telefonie mobila , internet si tv (Orange Comunication ). Deoarece ORANGE nu a fost in stare sa-si execute obligatiile in termenul fixat de comun acord vanzator-cumparator , doresc rezilierea totala a contractului si orice colaborare cu aceasta societate pe viitor. O adresa de mail unde sa trimit cererea ?
21-02-2024 12:28 PM - editat 21-02-2024 02:55 PM
Salut,
Iti recomand formularul de contact de aici (sectiunea Trimite-ne un Mesaj din josul paginii).
la 21-02-2024 09:50 PM
În acest caz pare mai mult un abonament de care nu aveați nevoie neapărat. Viața e mai frumoasă fără dependență de TV și tehnologie.
la 22-02-2024 06:12 AM
In acest caz se pare că doamna are la dispoziție alți furnizori care pot oferi aceleași servicii.
Un caz fericit.
la 22-02-2024 07:59 AM
Dependență de TV tratată cu "flit" din primul moment ... este clar: există o ANA (alternativă la non-acord). Iar când ANA e cu tine, devii mai "puternic" și mai sigur, fără ezitări în deciziile luate. 😉
la 22-02-2024 07:28 AM
Toata lumea are nevoie macar de abonamentul ala de tv , dar s-au cam dus timpurile cand eram strict dependenti de ceea ce ne oferea Domnu' Stat la pret modic ! Acum , cand scoatem bani multi din buzunar pt. asemenea servicii , nu e normal sa avem si pretentii pe masura costului achitat ?Ne multumim doar sa achitam si sa acceptam orice moft al lor ? ...Sau cautam solutii care sa-i determine sa invete ce este respectul pentru clienti , altfel dispar ? ...
la 22-02-2024 07:47 AM
Nu "toată lumea" este dependentă de TV. Bineînțeles, dacă plătești servicii cu sute de posturi TV este drept să se pretindă functionarea acestora. Eu personal nu am timp, iar singura resursă în care merită investit este TIMPUL. De asemenea, știri și informații se regăsesc cu prioritate în online, nu la TV, filme și materiale video regăsesc mai noi și diverse pe alese în online, nu la TV. Deci suntem diferiți, iar aceasta face umanitatea mai interesantă. Dar fiecare alege sursa informării după cum îi este mai facil, la îndemână. O zi cu spor.
la 22-02-2024 09:33 AM
E bun tv cand ,,pica'' netul ! Si apoi, recunosc si ca este un excelent somnifer...Ce poate fi mai placut atunci cand vine ora de somn decat sa dai drumul televizorului si indiferent de canalul de stiri pe care-l alegi, sa dai de Ciuca si Ciolacu , marii patrioti ai neamului romanesc ? Hm ? Zau, pe mine m-adorm astia instantaneu ...
la 22-02-2024 09:41 AM
”Pică” netul fix? Există cel mobil. Conectivitatea permanentă este asigurată indiferent de situație. Apoi, TV-ul în dormitor nu este recomandat: acea componentă de ”lumină albastră”, chiar și de la telefon, nu ajută somnului. Doriți un ”tratament” pentru adormire? O carte de beletristică (roman, nuvelă, sau chiar poezie) este un tratament pentru un somn profund și liniștit. Dar totuși să nu ne îndepărtăm de tema topicului. Numai bine.
la 22-02-2024 07:50 AM
Din pacate, nu prea sunt de acord cu "necesitatea" abonamentului TV. Televiziunea o am de la Digi (sunt singurii care au cablat blocul si de 5 ani tot cer pe la unii si altii si nimic, nu mai spun ca Vodafone a avut o tentativa de instalare, dar nu stiu cum au reusit in Bucuresti sa la instalare o strada, un bloc si o scara, fara ca strada sa aiba un numar... iar cei de la instalare s-au oprit la primul bloc care avea scara potrivita, fara nici cea mai elementara confirmare). Ca sa raman in subiect: din 200 canale tv, nu cred ca ma uit la mai mult de 10 intr-o luna, majoritatea fiind de documentare.
la 26-02-2024 08:02 PM - editat ultima oară la 27-02-2024 08:56 AM de DanielaH
Mda...Orange nu se dezminte , continua sa-si sfideze clientii si fostii clienti !
Pt ca nu si-a respectat obligatiile contractuale , am decis sa reziliez un contract dupa 2 zile de la incheiere , fapt perfect legal prevazut de Codul civil care permite anularea oricarui contract comercial de servicii in cel mult 14 zile de la incheiere . Orange imi trimite mesaje de amenintare ca in urmatoarea factura imi va trimite si costul despagubirilor fix cand ma hotarasem sa nu mai depun plangere la ANPC impotriva societatii pt o viitoare actiune in justitie . M-am razgandit cand am vazut mesajul si acum astept cu nerabdare viitoarea factura si cu calcul despagubiri !!!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor