la 05-03-2023 05:00 PM
Buna ziua, va rog sa ma ajutati in vederea gasirii unei solutii in vederea rezilierii contractului Orange Romania Communication deoarece am ajuns sa platesc 150 RON / unde la restul furnizorilor abonamentele sunt maxim 80 RON
In primul rand anul trecut in August am fost sunat de un reprezentant Orange Romania Communication si mi-a oferit si un numar de mobil de 6 EUR / redus la 50% timp de doi ani dar cu conditia sa prelungeasca si abonamentele fixe. Pana in acest moment nu am primit niciun contract pe e-mail de prelungire. Nu era normal sa primesc acel contract?
In al doilea rand in Noiembrie am primit notificare ca majoreaza abonamentele , dar din pacate nu am fost pe faza atunci sa rezilez contractele avand posibilitate doar 30 zile de la primirea notificarii. Iarasi mi se pare ceva putred...
In al treilea rand adresa de instalare a serviciilor, este adresa unde nu mai stau de 10 ani. Serviciile le am instalate la cu totul alta adresa.
Ce as putea sa fac?
Cu multumiri anticipate.
la 05-03-2023 05:44 PM - editat ultima oară la 28-11-2024 05:12 PM de DanielaH
Salutare! Trimite o notificare de reziliere, la care atașezi o copie după Cartea de Identitate pe mail la https://www.orange.ro/contact/.
Apoi te vor contacta cei de la OROC și in maxim 30 de zile de la data notificării serviciile se vor desființa. In perioada rămasă până la data rezilierii, sau ulterior după reziliere să predai către OROC echipamentele deținute în custodie, ca să nu le plătești. Succes!
Ai mai multe detalii aici
la 05-03-2023 05:44 PM - editat ultima oară la 28-11-2024 05:12 PM de DanielaH
Salutare! Trimite o notificare de reziliere, la care atașezi o copie după Cartea de Identitate pe mail la https://www.orange.ro/contact/.
Apoi te vor contacta cei de la OROC și in maxim 30 de zile de la data notificării serviciile se vor desființa. In perioada rămasă până la data rezilierii, sau ulterior după reziliere să predai către OROC echipamentele deținute în custodie, ca să nu le plătești. Succes!
Ai mai multe detalii aici
la 05-03-2023 05:58 PM
Multumesc mult pt sfat , dar dupa ce am postat, am intrat in cont si am dat pe ramura de deranjamente iar echipamanetele le vad instalate pe adresa corecta. Doar adresa din contract este eronata.In acest caz se mai poate face ceva? Va multumesc mult.
la 05-03-2023 06:48 PM
Oricând poți rezilia un contract, iar adresa neactualizată, se rezolvă cu un apel la 300 pentru schimbarea ei. Dacă nu ai luat echipament in custodie sau primit discount la servicii, poți rezilia fără taxe.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor