la 03-04-2024 07:41 PM
Buna seara! Azi am fost sunat de la nr. 0212255930 de catre ,,un operator Orange" sa ma anunte ca urmeaza sa se inchida platforma IPTV si se va trece ca pe vremea ceausista la varianta cablului coaxial batut in cuie pe pereti si trecut prin tocul usilor! Sigur ca nu mi-am dat acceptul si convorbirea s-a incheiat in coada de peste urmand sa fie recontactat peste 2 zile! A mai primit cineva asemenea instiintare? Multumesc!
la 16-04-2024 12:36 PM
Buna,
In urma primirii solicitarii tale, ne-am interesat la colegii nostri. Intr-adevar, daca se desfiinteaza serviciile furnizate prin cupru din zona respectiva, atunci se desfiinteaza si IPTV-ul.
Ca solutie, se poate face migrarea pe fibra daca in locatie exista resurse. Acest lucru inseamna ca se va schimba solutia tehnica de furnizare a serviciului TV de la cabluri UTP la cabluri analogice. In continuare, legatura catre televizoare se va face de la router, dar prin intermediul altor tipuri de cabluri. Daca aceasta solutie este refuzata de client, atunci va ramane cu serviciile actuale pana la desfiintarea IPTV.
la 04-04-2024 09:00 AM
Procesul de eficientizare a pachetelor de servicii este într-o continuă schimbare. Dacă serviciile IPTV nu au avut o cerere prea mare (cred), există posibilitatea orientării exclusive a serviciilor TV prin FO sau DTH, motiv pentru închiderea platformei IPTV. Dacă vei considera că ai o alternativă mai bună, indiferent de furnizorul serviciilor, îți recomand să o încerci. Succes.
la 04-04-2024 10:44 AM
Se pare ca este o discutie mai veche, de la momentul preluarii Telekom Comunications. Cel mai probabil, fuziunea spre un singur Orange va duce la o reorganizare a serviciilor oferite prin noile contracte de redifuzate semnate.
Daca numarul de abonati este mic (sub un anumit procent) si nu mai renteaza, serviciul respectiv va fi tras pe dreapta (a se vedea abonamentele Felxibil).
la 06-04-2024 05:29 AM
Salutare! Orice serviciu oferit de companie care nu aduce profit la un moment dat se va închide. Posibil, ca IPTV să fie pe pierdere și s-a decis, la nivel de acționariat, desființarea acestuia. Nu ai ce să faci în situația curentă, decât să accepti o altă ofertă similară pe fibră sau satelit.
la 16-04-2024 12:36 PM
Buna,
In urma primirii solicitarii tale, ne-am interesat la colegii nostri. Intr-adevar, daca se desfiinteaza serviciile furnizate prin cupru din zona respectiva, atunci se desfiinteaza si IPTV-ul.
Ca solutie, se poate face migrarea pe fibra daca in locatie exista resurse. Acest lucru inseamna ca se va schimba solutia tehnica de furnizare a serviciului TV de la cabluri UTP la cabluri analogice. In continuare, legatura catre televizoare se va face de la router, dar prin intermediul altor tipuri de cabluri. Daca aceasta solutie este refuzata de client, atunci va ramane cu serviciile actuale pana la desfiintarea IPTV.
la 15-09-2024 10:04 PM
Au sunat si mie. Clar am refusat sa renunt la iptv. Defapt nici mai am cabluri coaxiali. Am tot pe lan si fibra la mine. Caut alt furnizor ip tv. Lasam ca orange sa ramana tehnologic depasita. Alti vor trece in fata. Ip tv este viitorul si la calitate video si la interactivitate!
06-04-2024 10:39 AM - editat 06-04-2024 10:48 AM
Salut! Numărul care te-a sunat aparține de OROC din departamentul de ofertare (același m-a sunat și pe mine).
Te-au sunat pentru mai multe motive.
Eu am fost sunat de o doamnă de la OROC pentru serviciile din casa bunicilor (numărul de contact este al meu, ei neștiind, ii incarcau cu abonamente de fiecare dată când ii sunat, ajunsesem sa rezliez al 4 lea abonament făcut prin telefon). Mi s-a spus aceeași poveste cum că se desființează, iar dacă nu trece pe fibră pierde serviciile. Am spus ok, mă duc la bunici să văd ce au instalat tehnicienii și mă trezesc cu tel. fix gsm, Internet 4G la 50 lei cu viteza datelor mobile, și televiziunea rămăsese tot prin satelit.
Am lăsat așa lucrurile până la prima factură. MARE GREȘEALĂ. Inainte pentru TV L, INTERNET L, MOBIL L era 150 LEI (pachet magenta)
După instalarea serviciilor factura venea lunar 300 lei. Când am văzut asta, am portat nr. de tel. fix și mobil în ORO și am activat fibră cu Internet 500mbps, TV Esential, Ab. tel fix și Fun 7 la 5E.
După o lună aflu că centrala din sat ( care era la parterul blocului bunicilor) a fost desființată. Deci CHIAR au desființat.
In final, acum bunicii plătesc pentru toate serviciile 115 lei la ORO, înainte plătind 150 la OROC și la ORO 45.
Sper că te-am ajutat. O zi minunată!🤞
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor