anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu am primit confirmare reziliere contract

coco19
Junior

Deci am vb cu angajat Orange și mi-a spus de oferta asta tare (plus netflix). Am zis ok hai să fac. Mi-a cerut copie de buletin și atât. Mi-a spus că o sa vina cineva sa îmi instaleze. A venit după 10zile... După ce a venit și mi-a băgat doar router-ul,tv și Netflix nu le-a setat,...a 3a zi am sunat și am zis că vreau să închid contractul.

Eram in limita aceea de 14zile.

Nici până acum nu am primit un contract de la ei.

Greu dai de ei.

Vb cu un operator îți spune ceva.

După ce am sunat deja d nu știu câte ori din ianuarie până acum (martie).

Serviciul clienți e horror.

Confirmare de reziliere nu am primit, tot ei mi-au spus sa le scriu sa ii ameninț că o sa contactez protectia consumatorilor.

 

Oameni fugiți de Orange .

 

Am primit și o factura de 9lei care nu am cum sa o plătesc, codul de factura nu mi-l recunoscnoaste.

Router-ul nu știu unde sa îl înapoiez.

Ce sa fac?

5 Răspunsuri 5

DanielaH
Moderator

Bun venit în Comunitate, Coco!

Ești client Orange sau Orange Romania Communications?

Orange Romania communication mă gândesc  deoarece e sunt servicii acasă,fixe...

Salut @coco19, ce operator scrie pe factura ta?

Orange Romania😅

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Eu am tot servicii acasă, fixe și sunt de la Orange România. Uită-te ce scrie pe contract. Iar oferta cu Netflix nu mai este de prin ianuarie, plus că acea chestia cu rezilierea în 14 zile este valabilă doar dacă ai făcut contractul online. Dacă ai vorbit cu cineva față în față sau în magazin, nu este același lucru..

În contract scrie că este Netflix inclus? Trebuie să te uiți pe el, că dacă este, poți să îl activezi și tu, altfel nu merge. Știu că acum este valabilă oferta cu HBO 6 luni gratuit.

Îmi pare rău să te dezamăgesc, dar așa stau lucrurile!