la 29-09-2022 11:34 AM
Buna ziua! De cand Orange Romania a preluat Telekom fix nu am acces la facturile de Orange Communications pe societate.Aplicatia ma directioneaza mereu catre contul deja existent iar daca vreau sa fac alt cont, nu ma lasa , deoarece firma are deja cont. Am facut sesizari, am dat telefon, dar nu am obtinut nimic. Mi se intrerupe frecvent internetul pentru locatia unde am factura de fix. Ce pot face sa obtin factura in timp real ca sa o pot achita si apoi scadea in contabilitatea firmei.
la 29-09-2022 11:42 AM
Nu primesti si pe mail factura? Eu le primesc de la toti (Orange (mobil), Digi (fix+mobil), Enel, Engie).
O intrebare: cand ai sunat la Relatii Clienti (sau la managerul de cont), nu ti s-a resetat contul? Stiu ca este o solutie si, de obicei, rezolva problemele de genul asta.
29-09-2022 02:56 PM - editat 29-09-2022 02:59 PM
Salutare, @GREGOR2013
Ce aplicatie folosesti pentru a incerca sa vizualizezi facturile?
Ai putea sa ne spui daca problema apare atat de pe aplicatia mobila cat si pe browser?
Apare si vreo eroare atunci cand incerci sa te loghezi in afara de faptul ca te redirectioneaza catre cont?
Aplicatia MyAccountTelekom nu mai este functionala de cand Orange a preluat serviciile iar aplicatia MyOrangeFix va mai functiona pana la data de 30.09.2022 urmand ca gestionarea serviciilor sa se faca folosind MyOrange.
Asa cum a zis si pololica, stiu ca se primeste mail si mesaj pe telefon atunci cand se emite factura. Poti verifica si pe mail daca nu ai facut asta deja.
Asteptam vesti.
la 30-09-2022 09:11 AM
Salut!
Aplicația mobilă My Orange a înlocuit My Orange Fix.
Uite aici un topic care te poate ajuta. Te așteptăm cu feedback.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor