anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

De ce am două facturi așa mari dacă am încheiat contractul?

Unlucky
Începător
Am avut smart Wi-Fi și smart stick de la telekom, am încheiat contractul și tot îmi vin facturi...
4 Răspunsuri 4

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Salutare! Nu ai undeva detalii la factură? Poți depune o sesizare la sesizari@orange.com și ei trebuie să-ți spună ce și cum. De asemenea, poți să intri în legătură cu ei de aici: https://www.hellofix.ro/serviciu-clienti/ sau de aici: https://www.orange.ro/contact/ Baftă!

DanielaH
Moderator
@Unlucky, ai depus o cerere de reziliere? Serviciile mai sunt funcționale? Dă-ne, te rog, mai multe detalii.

Pololică
#StarMember
Aaa... vezi ca sintagma "am incheiat contractul..." se traduce, de obicei, prin "am semnat contract ... [nou]". Presupunand ca te referi la faptul ca ai reziliat (incetat) contractul, ce pasi ai facut? Au trecut cele 30 zile minime si te-a mai prins o noua factura?

cezar98
Junior entuziast
Salutare! Este posibil ca ultima luna sa fi fost facturata. Orange Romania Communications (inca de cand erau Telekom Romania Communications) aveau acest obicei de a factura acea perioada de "gratie". Incearca sa depui o sesizare la sesizari@orange.com unde sa atasezi si o copie a facturii + dovada rezilierii sau viziteaza un Shop.