la 06-04-2024 01:31 PM
Buna ziua
Am refuzat o ofera in termenul de 14 zile pentru ca am realizat ca serviciile nu erau cele discutate telefonic, am facut si o cerere de reziliere si tot sun la call center ca sa stiu statusul refuzului si a cererii si de fiecare data mi se spune de catre operatorul care raspunde, ca alocarea cazului meu este la un coleg, ca a introdus in sistem urgenta contactarii si mai mult ca vede in sistem ca au incercat sa ma contacteze ei dar nu am raspuns ceea ce e in totalitate fals. Am fost si la sediu si mi s-a promis ca voi fi contactata. Cum se face ca atunci trebuie sa faca oferte sau sa iti reinnoiasca abonamentul sunt foarte proactivi dar in astfel de situatii trebuie aa insiste clientul pentru solutionarea cazului? Mi se pare de neconceput si ma gandesc serios sa ma portez la o alta retea. Pe vremea cand eram abonat Telekom, nu am intampinat astfel de probleme. Erau mult mai receptivi. Acum insa incep sa regret ca am ramas abonat.
06-04-2024 01:42 PM - editat 06-04-2024 01:43 PM
Buna,
Poți să îi contactezi și pe chat Djingo prin transfer către operator.
https://www.orange.ro/servicii/chatbot/
Să știi că când sună poți rata foarte ușor apelurile de gen beep ale acestora.
la 06-04-2024 01:56 PM
Buna,
Situatia descrisa de tine e mai comuna decat ai crede. Bnenteles ca asta nu e un lucru bun. :)) Si da, binenteles ca e in interesul companiei sa te tina abonat(a) cat mai mult timp. Este si motivul pentru care eu unul, avand in vedere ceea ce vad aici, experientele altor abonati si experienta personala, recomand cu caldura serviciile Prepay. Acolo nu ai astfel de probleme.
Pe de alta parte, daca ai nevoie neaparat de abonament, fie pentru ca ai prins o super oferta, fie pentru ca ai anumite beneficii….astea sunt costurile. Puse cap la cap, pentru mine nu merita, si de aceea eu am ramas de atata timp pe prepay. Dar, binenteles, experienta si sistemul de valori al fiecaruia poate sa difere. Asta e doar parerea si punctul meu de vedere. Decizia iti apartine.
la 06-04-2024 02:23 PM
Salutare!
Le scrii din secțiunea Contact:
https://www.orange.ro/contact/
Mai ai și alte variante cum ar fi cea să le scrii din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contract și feedback - Scrie-ne ( transfer operator
Sau le scrii pe chat Djingo:
https://www.orange.ro/servicii/chatbot/
Și ceri tot transfer operator.
Sper să reușești!
Baftă!
la 07-04-2024 02:17 PM
Buna @IrinaNistor,
Daca ai făcut o cerere trebuie doar sa aștepți pana primești răspuns, într-adevăr e posibil sa dureze mai mult dar vei primi răspuns. Cu cat faci mai multe cereri cu atât ii vei aglomera si mai multi pe cei responsabili de situația ta. Ce poți sa faci este sa suni o data pe săptămâna si sa întrebi in ce stadiu se afla cererea ta de reziliere.
la 09-04-2024 11:24 AM
Irina, s-a rezolvat situația?
la 09-04-2024 11:49 AM
Buna Daniela
Din pacate nu. Inca astept sa fiu contactata. Deja m-am saturat de cate ori am sunat eu. Ma duc sa ma interesez de oferte de la ceilalti operatori si ma gandesc serios sa renunt de tot. Le mai dau termen pana la finalul acestei saptamani.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor