12-05-2023 01:39 PM - editat 01-06-2024 10:44 AM
Salut!
Venim cu câteva informații utile pentru clienții Orange (Orange Romania Communications).
Confirmarea plății
În situația în care ați plătit factura prin Bancă sau la un PayPoint, puteți face confirmarea plății în aplicația mobilă My Orange sau în My Orange Fix web și în meniul *100#.
După logarea în aplicație trebuie să urmați doar 2 pași:
Dacă ați efectuat plata într-un magazin Orange (Orange Romania Communications) sau prin aplicația My Orange nu este necesară confimarea plății, ea se face automat. Pentru plățile efectuate în magazinele Orange este necesară confirmarea.
Dacă au trecut mai mult de 5 zile de la efectuarea plății și aceasta nu a fost alocată, puteți trimite dovada în aplicașia My Orange.
Amânarea plății
Amânarea la plată este disponibilă tuturor clienților Orange (Orange Romania Communications) și reprezintă posibilitatea acordată acestora de a plăti factura peste data scadentă, fără a fi suspendați pentru neplată.
Amânarea plății se poate face prin mai multe metode: din aplicația mobilă My Orange sau My Orange web, meniul SelfCare *100# sau apel gratuit la 300.
Și în acest caz, după logarea în aplicație sunt doar câțiva pași care trebuie parcurși:
Situațiile în care amânarea nu este posibilă sunt (în acest caz va apărea mesajul “Plata nu a fost amânată”):
Amânarea plății se poate efectua pentru maximum 5 zile lucrătoare (7 zile calendaristice).
Recomandarea noastră este să efectuați mereu plata la timp, înainte de data scadentă, și să nu fie nevoie să urmați pașii de mai sus 😊.
Weekend plăcut tuturor!
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor