Da, aia ma enerveaza si pe mine. Atitudinea aia de "nu te-am ajutat cu nimic, dar mai putem sa te ajutam cu ceva?". :)) Pai...nu. Ca daca stiam ca nu ma poti ajuta, nici nu mai sunam. E un fel foarte "amabil", dar foarte enervant, de a forta clientul sa incheie conversatia. E un fel de: "hai mai repede, ca mai am si alti clienti care asteapta".
Asa ca, la partea asta, te inteleg perfect.
Din pacate, si eu, si multi altii de aici din Comunitate, suntem clienti ca si tine. Clienti Orange, in mare parte. Nu migrati de la Telekom. Dar ideea e ca nu prea avem cu ce sa te ajutam noi. Decat cu o idee, un sfat. Si cam atat...
Ce vreau sa spun e ca, la problema ta, si avand in vedere ca sunt sarbatorile de Paste, nu stiu daca o sa te poata ajuta cineva pana cel mai devreme Luni, Marti, saptamana viitoare. Eu sper sa te sune, si sa se rezolve. Dar avand in vedere ca probabil toata lumea e acasa si se pregateste de sarbatori, nu stiu cine te poate ajuta efectiv de la Relatii Clienti.
Daca ai nevoie neaparat sa suni zilele astea, tot ce-ti pot recomanda eventual (si asta s-ar putea sa te ajute, intr-un fel si cu problema ta), este sa iei un SIM Prepay de Orange, cu o optiune de minim 5 Euro, si cu ocazia asta sa vezi cum stai cu semnalul in zona respectiva. In felul asta, macar poti sa dai si tu un telefon, ceva, pana se rezolva cu numarul tau. Si, de asemenea, poti sa compari cu ce ai acum, astfel incat, in momentul in care te suna cineva, poti sa le spui ca ai testat deja pe reteaua Orange, cu o optiune cu Minute si Net (cu 4G, atata timp cat exista si acoperire in zona), si iti functioneaza ok. Ceea ce inseamna ca, daca pe numarul migrat de la Telekom nu merge, problema e cel mai probabil...la Orange.
E doar o idee, binenteles. Dar ma gandesc ca ar putea sa te ajute. Macar temporar, sa poti sa dai si sa primesti apeluri, pana se rezolva problema.
Client Orange