anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Inselaciunea unui reprezentant zonal

1019s
Începător

Am fost contactati telefonic, cu insistenta, de catre reprezentantul orange din zona Orasului Slatina, s-a recomandat Paul. Am acceptat instalarea dupa ce am convenit telefonic ca abonamentul sa cuprinda Tv, internet si portarea numarului existent, la un pret sub 50 lei. Dupa mai bine de o luna  nu am inca contractul, dar deja au sosit doua facturi cu  suma dubla fata de  cea convenita iar telefonul fix nu este portat. Reprezentantul nu  mai raspunde la telefon. Consider ca am fost excrocati de acest individ reprezentant Orange caruia i s-a dat calitate de a initia contracte inseland clientii cu promisiuni neonorate. Care este opinia Orange?

4 Răspunsuri 4

svetalex
Maestru

Salut! este regretabilă experiența ta. Cel mai bine trimite un email prin secțiunea de contact https://www.orange.ro/contact/ pentru a primi un răspuns oficial. În comunitatea Orange nu te putem ajuta cu verificări, pentru că și noi suntem tot clienți 🙂

Blue12
Senior

Exact ceva asemanator am patit eu. Iti las link-urile, sa te documentezi daca vrei 

https://comunitate.orange.ro/t5/campanii-orange/oferta-buna-in-sfarsit-credeam-eu/td-p/111455

https://comunitate.orange.ro/t5/servicii-de-voce/cand-va-avea-loc-portarea-oroc-orange/td-p/112033

https://comunitate.orange.ro/t5/altele-orange-romania/portare-oroc-orange-cu-penalizari-sau-fara/td-...

https://comunitate.orange.ro/t5/altele-orange-romania/rezolvat-portarea-dureaza-ireal-de-mult/td-p/1...

https://comunitate.orange.ro/t5/abonament/nelamurire-dupa-portare-oro-din-oroc/td-p/117265

Ai grija cu portarea numerelor, Orange nu finalizeaza corect portarile, astfel poti ajunge sa platesti factura si la actualul furnizor, si la Orange.

Depune o reclamatie pe https://www.orange.ro/contact/, in partea de jos a paginii, unde scrie "trimite-ne un mesaj", spune-le sa iti dea raspuns SI/DOAR PE email, ca sa ai dovada ca i-ai contactat. Daca nu se rezolva, fa o sesizare catre ANPC, e simplu, rapid si usor, si eu am facut si mereu am castigat daca am avut dreptate.

Neaparat, daca nu te intelegi cu ei, fa o reclamatie la ANPC

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Poți suna la 0374300300 sau să le trimiți un mesaj, așa cum ți s-a spus deja!

Oricum, prima lună vine mai mare factura, pentru că plătești o lună și ceva, iar apoi se reglează. Dar vezi că după vreo 2 luni va veni pe bani și Norton antivirus și pachetul Sport, dacă nu le dezactivezi. Îți spun asta ca să știi, pentru că eu am servicii fixe în două locații, dintre care una este relativ aproape de tine, la Pitești.

S-ar putea să ai servicii de la Orange Romania Communications și atunci va trebui să le scrii la adresa sesizari@orange.com sau din secțiunea Contact, de aici:

https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask

Baftă!

Claudiu23
Junior

Contactezi Orange și încerci sa rezolvi situația cu ei. Dacă nu se rezolva de bună credință poți merge la protecția consumatorului.Poti oricând renunță la serviciile ofertate atâta timp cât nu ai luat un dispozitiv de la ei în rate sau alte dispozitive, etc....