- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 02-02-2023 07:02 PM
Buna ziua, astazi am facut contract telefonic cu orange , de instalare tv premium+net 2gb, as dori sa anulez televiziunea sa raman cu internetul, cate zile am dreptul sa scot 1 serviciu? Rescriu, nu am semnat contractul intr-un shop am facut contractul telefonic.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 02-02-2023 07:23 PM
Cel mai bine, poti suna la 300 (ramura 1-1-1-0) sau la 0 374 300 300 si sa spui ca doresti sa renunti la acel serviciu si sigur se gaseste solutia potrivita.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
02-02-2023 07:20 PM - editat 02-02-2023 07:23 PM
Salutare, @gabrielnicolae
Fiind un abonament incheiat prin mijloace la distanta, ai 14 zile la dispozitie sa in reziliezi fara penalitati din momentul semnarii.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 02-02-2023 07:23 PM
Doar televiziunea vreau reziliata nu si internetul, unde pot face rezilierea?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 02-02-2023 07:23 PM
Cel mai bine, poti suna la 300 (ramura 1-1-1-0) sau la 0 374 300 300 si sa spui ca doresti sa renunti la acel serviciu si sigur se gaseste solutia potrivita.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
02-02-2023 07:28 PM - editat 02-02-2023 07:28 PM
Sau poti completa formularul de aici si mentionezi ca doresti sa renunti la serviciul de televiziune: https://www.orange.ro/contact/
Dar prin formular o sa dureze ceva din cate stiu asa ca mai bine iei legatura cu un operator ca sa nu depasesti cele 14 zile sau eventual poti merge intr-un Orange Shop daca iti mai la indemana.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 02-02-2023 08:10 PM
am vorbit cu un operator, a lasat email si ma va suna maine cineva

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 02-02-2023 07:41 PM
Salutare!
Poți să le scrii din secțiunea Contact sau să suni la 0374300300. Problema este că serviciile luate la pachet au ceva reduceri, iar separat, nu știu. Mă refer să nu ai surpriza să te coste un serviciu cam cât două. Deci întreabă înainte și cel mai bine este să o faci scris cumva. Baftă multă!
