la 23-05-2023 05:47 PM - editat ultima oară la 24-05-2023 08:23 AM de DanielaH
Buna ziua,
De câteva zile telefonul fix și Internetul meu nu funcționează deși in aplicatia Orange totul e plătit și nimic nu pare anormal. Ce ma sfătuiți sa fac ?
va mulțumesc .
la 23-05-2023 05:53 PM
in ce zona se manifesta problema?
la 23-05-2023 06:25 PM
Salutare!
Te sfătuiesc să suni la numărul 0374300300, apoi să apeși tastele 1-3-2 sau 1-2-2, pentru asistență. Doar ei te pot ajuta!
Baftă!
la 23-05-2023 06:55 PM
Salut,
Daca e platit, nu inseamna neaparat ca e lipsit de probleme. E una dintre conditii, si printre cele mai la indemana de verificat. Si e foarte bine ca ai verificat. Dar din pacate, mai pot aparea nefunctionalitati care nu au legatura cu plata facturii.
Ceea ce e anormal in cazul asta e exact nefunctionalitatea in sine. :))
Ce e de facut?
Da un telefon la relatii clienti 300 si fa o sesizare de nefunctionalitate. Banuiesc ca acel echipament este pe ADSL. Vezi ce iti spun si ei. Poate e nevoie de inlocuirea lui, poate au posibilitatea sa traga fibra in zona. Merita intrebat.
la 25-05-2023 01:46 PM
Aurelia, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor