anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Probleme cu internetul si televiziunea

Andreea09
Junior entuziast

Pe cât de mult an susținut ca orange este cea mai buna companie,acum îmi dau seama ca este extrem de neserioasa. Ieri ni s-a instalat televiziunea, ni s-a spus sa asteptam jumătate de ora pana când va merge. Am dat pe telefoane toată ziua ca sa fiu trimisa de la unul la altul, sa fiu pusă in așteptare și televiziunea sa nu meargă nici la ora 22:00. Mi-au trimis și routerul,iar când am sunat sa fiu îndrumata cum sa conectez ca sa meargă Internetul, mi s-a spus ca au nustiu ce procedura și ca abia luna viitoare mi-ar fi pornit Internetul.(eu nu am mai auzit așa ceva). Dacă nu o sa rezolve cu siguranta am sa renunt la abonament, mi se pare o bătaie de joc sa nu se rezolve nimic și sa te amâne cu orele.

23 Răspunsuri 23

Îmi pare rău 😔. Ai luat legatura cu colegii noștri? În ce stadiu este sesizarea?

Te așteptăm să revii cu vești bune să ne spui când se rezolvă.

Am sunat in fiecare zi, însă nu au rezolvat nimic. Am înțeles că s-au făcut și resetări, dar scrie “failed”. Astăzi aștept sa vina tehnicianul, sa îmi schimbe decodorul (deși el spune ca nu e din cauza lui ). Dacă nu va funcționa din pacate sunt nevoia sa închid abonamentul, pentru ca nu mi se pare Ok de o săptămâna sa nu se rezolve nimic. 😥

Daca ti se rezolva problema, eu asa stiu ca poti sa le ceri sa nu-ti factureze saptamana in care serviciile au fost nefunctionale. Nu este normal si firesc ca intr-o saptamana sa nu fie nimeni capabil sa faca ceva, dar tu sa platesti saptamana aceea pe factura.

Andreea09
Junior entuziast

Am uitat sa menționez și faptul ca ieri DEJA mi s-a emis factura, iar eu nu am încă o săptămâna de când mi s-au instalat. Au spus ca îmi vor face ceva compensare pe următoarea factura, deși mi se pare ciudat ca deja s-a emis.

Facturile se emit la data fixa. Deci…da, e normal sa ai deja factura. Trebuie rezolvata doar problema nefunctionarii si a compensatiei pentru perioada in care serviciile nu au fost functionale. 

Client Orange

Andreea09
Junior entuziast

Da, m-au lămurit și cei de la orange ca aceasta este data emiterii . Sper totuși sa vina astăzi tehnicianul și sa vadă dacă este problema cu decodorul

Asa e. Si in mod normal asa se si face. La finalul perioadei de nefunctionalitate poti sa ceri sa ti se scada de pe factura urmatoare suma corespunzatoare acelei perioade. Deci…se rezolva. Doar ca e o procedura care dureaza. 

Client Orange

Aseară a fost tehnicianul, a schimbat decodorul și acum merge. Problema era cred eu, faptul ca au făcut ei o greseala la numărul de telefon. Va mulțumesc tuturor pentru răspunsuri și va doresc sarbatori luminate !❤️

Andreea, ne bucurăm că situația a fost rezolvată. Mulțumim și noi pentru confirmare și urări.

Te mai așteptăm în Comunitate. Sărbători fericite!