la 06-12-2022 03:31 PM
Buna ziua.
Am primit un mesaj de la 8358 ca am activat abonamentul pentru jocuri din aplicația orange Games. Nu l-am activat eu, sau poate l-am activat din greseala. As vrea sa știu cum pot sa îl dezactivez, având in vedere faptul ca eu nu pot descarca aplicația, deoarece ea merge doar pe google play, eu având iPhone, deci sistemul meu de operare este iOS. Prin urmare nu pot deacarca aplicația și sa ma dezabonare din aplicatie și nici măcar nu pot folosi abonamentul. Ce ar trebui sa fac?
06-12-2022 03:47 PM - editat 08-02-2023 03:33 PM
Buna Andreea,
Bine ai venit in Comunitate!
Avand in vedere ca ai un dispozitiv iOS, trebuie sa iei legatura cu un consultant, la 300 (din Orange), 0374 300 300 (din orice retea), sau pe chat-ul Djingo.
la 07-01-2023 01:10 AM
Ați reușit sa scăpați de frauda “abonare orange games”, va rog sa ne lăsați și noua modalitatea.
la 07-01-2023 01:18 AM
la 07-01-2023 08:11 AM
Salut,
Dupa cum ziceam si mai sus, solutia este contactarea serviciului de relatii clienti la numerele 300 sau 0374 300 300. Pentru transfer la un operator, poti incerca ramura 1-1-1-0. De asemenea, ai la dispozitie si chat-ul Djingo.
Mult succes! 🙂
la 07-12-2022 09:49 AM
@AndreeaAnton, ai luat legătura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
la 04-01-2023 10:59 PM
Buna ziua, eu inca nu am remediat problema si nu stiu cum sa procedez
la 04-01-2023 11:00 PM
Salut,
Daca situatia este identica, solutia este mai sus.
la 17-03-2023 07:19 PM
Sunt in aceeasi situatie. In call center este imposibil sa te preia cineva…
te rog spune mi daca ai reusit sa rezolvi cumva
la 17-03-2023 09:28 PM
Am reușit mergând in orange shop cu scandal dezactivează ei și am blocat plățile prin abonament Pt viitor