anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Am două zile și două nopți de când nu am semnal pe TV internet fix. Eu trebuie sa platesc remedierea?

dan_56
Începător
Pentru lipsă semnal la TV. și internet fix de două zile, remedierea fiind de la caseta unde s-a făcut legătura, eu ca consumator trebuie să plătesc reparatia?
3 Răspunsuri 3

Vio73
Campion certificat
Salutare! Nu trebuie să plătești nimic, stai liniștit! Doar trebuie să anunți incidentul respectiv prin Chat Djingo, din My Orange ( secțiunea Contact/ Contactează-ne) său la 300, pentru a veni echipa tehnică. Cu cât mai repede, cu atât mai bine și mai repede rezolvată problema și la tine! Baftă!

FaraUnID
Campion certificat
Din cate stiu eu, pana la intrarea in locuinta / proprietate (daca srai la curte) reteaua cu toate echipamentele aferente apartine operatorului. Orice interventie, modificari, upgrade sunt suportate exclusiv de catre operator.

DanielaH
Moderator
@dan_56, s-a remediat problema cu semnalul TV?