anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Customer Voice - nu functioneaza parola

Patrikr
Începător
Am cont customer voice de cativa ani dar cand incerc sa intru in cont nu functioneaza parola, am incercat sa resetez parola dar cand completez campurile si dau "Termina" primesc eroarea "Te rugăm să respecți formatul de parolă solicitat" chiar daca parola mea contine toate elementele necesare formatului cerut. Ce ar trebui sa fac?
7 Răspunsuri 7

MihaelaC
Community Manager
Community Manager
Salut, Patrikr. Bine ai venit în comunitate. Am transmis colegilor situația ta cu privire la contul de Customer Voice și vom reveni cu un răspuns.

Patrikr
Începător
Buna, multumesc pentru ajutor, am fost contactat de un coleg care a reusit sa imi reseteze parola, as dori sa semnalez o problema care am observat ca induce lumea in eroare (sau poate doar pe mine), parola necesita un simbol, folosind "=" cerinta se face verde(✓) dar daca incerci sa o setezi nu te lasa si spune ca nu urmezi formatul, eu recomand ca "=" sa fie adaugat pe lista de simboluri permise sau sa se faca evident faptul ca acesta nu este considerat ca simbol prin ramanerea cerintei rosie(X). Multumesc inca o data pentru ajutor!

DanielaH
Moderator
@Patrikr, ne bucurăm că s-a rezolvat și mulțumim pentru feedback! Îl vom transmite colegilor noștri.

DanielaH
Moderator
Revenim cu vești bune. Colegii noștri au și implementat sugestia ta. A fost făcut un update pe lista de caractere și a fost adăugat și acesta “=”, alături de celelalte simboluri. Mulțumim încă o dată și te mai așteptăm în Comunitate.

Mihai_Vasile
Începător
Buna ziua , Aceeasi problema o intampin si eu , doresc sa ma loghez parola incorecta , schimb parola tot nu merge. Rog o rezolvare. Multumesc

MihaelaC
Community Manager
Community Manager
@Mihai Vasile bine ai venit în comunitate! Voi transmite situația ta colegilor care se ocupă de acest proiect și voi reveni cu un răspuns aici sau în privat.

DanielaH
Moderator
@Mihai Vasile, colegii noștri ne-au confirmat că parola a fost resetată. Ne poți confirma și tu că totul este în regulă și ai reușit să te loghezi? Ți-am trimis și un mesaj privat cu mai multe detalii în urmă cu 3 zile.