anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Pe ce adresa de email pot trimite o reclamație?

IulianJ
Începător
Pe ce adresa de email pot trimite o reclamație către Orange România? Încerc din data de 23 Martie sa reziliez serviciul de internet fix și statusul cererii este “in lucru” deși au trecut 30 de zile calendaristice. Mentionez ca de fiecare data când am sunat in call-center mi S-a comunicat ca se rezolva, dar facturile vin tot la același preț. Mulțumesc!
1 Soluţie acceptată‚

delfinas
#StarMember

IulianJ, bun venit in Comunitate!!! Poți să faci o reclamație la adresa de email serviciul.clienti@orange.ro sau din secțiubea Contact. DETALII: https://www.orange.ro/contact/

Update (DanielaH, Moderator):

Începând cu data de 17 aprilie 2025, formularul de contact de pe site nu va mai fi disponibil.

  • Pentru a lua legătura cu colegii noștri puteți utiliza oricare din metodele de contact de aici.
  • Pentru a transmite documente puteți folosi chat-ul din aplicația My Orange, secțiunea "Altele" > "Contact și feedback" > "Scrie-ne".

Vizualizare soluţie în postul original

2 Răspunsuri 2

delfinas
#StarMember

IulianJ, bun venit in Comunitate!!! Poți să faci o reclamație la adresa de email serviciul.clienti@orange.ro sau din secțiubea Contact. DETALII: https://www.orange.ro/contact/

Update (DanielaH, Moderator):

Începând cu data de 17 aprilie 2025, formularul de contact de pe site nu va mai fi disponibil.

  • Pentru a lua legătura cu colegii noștri puteți utiliza oricare din metodele de contact de aici.
  • Pentru a transmite documente puteți folosi chat-ul din aplicația My Orange, secțiunea "Altele" > "Contact și feedback" > "Scrie-ne".

FLo1
#StarMember
Iulian: Daca i-ai anunțat de renunțarea ta la abonamentul de internet fix, ce este dincolo de 30 de zile este problema Orange, nu a ta. Dacă ei nu fac nimic.... tu important să ai notificarea de renunțare, respectiv te asiguri ca plătești doar factura cu serviciile pe incă o lună de la sesizarea Orange. Simplu.