anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Vreau sa vorbesc cu un operator Orange

Riciua
Începător
Am consumat tot internetul si nu cred
1 Soluţie acceptată‚

Jay
Campion certificat

Ca sa vorbesti cu un operator, suna gratuit la 300 sau scrie pe chat.

Mai este varianta chat Djingo, varianta My Orange desktop sau chat-ul din aplicatia de mobil My Orange.

 

Gasesti aici toate numerele de telefon prin care poti apela serviciul clienti

https://comunitate.orange.ro/questions/2012182 si intervalul orar pentru acces https://comunitate.orange.ro/questions/2012186.

 

Eu, cand am scris din aplicatie, am primit sms de notificare ca mi s-a raspuns in aplicatie.

Vizualizare soluţie în postul original

26 Răspunsuri 26

Jay
Campion certificat

Ca sa vorbesti cu un operator, suna gratuit la 300 sau scrie pe chat.

Mai este varianta chat Djingo, varianta My Orange desktop sau chat-ul din aplicatia de mobil My Orange.

 

Gasesti aici toate numerele de telefon prin care poti apela serviciul clienti

https://comunitate.orange.ro/questions/2012182 si intervalul orar pentru acces https://comunitate.orange.ro/questions/2012186.

 

Eu, cand am scris din aplicatie, am primit sms de notificare ca mi s-a raspuns in aplicatie.

Razvan
Campion certificat
Pe ce te bazezi când spui ca nu crezi ca ai consumat tot internetul? Vezi în telefon la consum de date, ce aplicația a consumat cele mai multe resurse de date. Sună la 300 și tastează succesiv tastele 5, 2 și 0. Succes!

Vio73
Campion certificat
Din My Orange, Chat Djingo, apel la 300. Cam astea ar fi principalele variante. Succes!

DanielaH
Moderator
@Riciua, ai reușit să iei legătura cu un operator Orange? Dacă situația ta este una care nu implică analiza contului tău personal Orange, te așteptăm s-o expui aici și membrii Comunității te vor ajuta cu răspunsuri și sfaturi utile din experiențele lor.

Turdeanul
Junior entuziast
@Razvan,daca nu gresesc azi 06.11.2020 un update la numarul catre un operator este: 1530

Doina_5
Începător
Buna aș vrea să știu am încărcat telefonul mobil in 24 decembrie și acum nu mai am Mega

Vio73
Campion certificat
Bună! Depinde cât trafic ai consumat, dacă ai vreo aplicație gen Tik Tok ce îți consumă trafic foarte mult de internet, etc. Poți să vezi consumul prin apel la 333 /*133# sau din My Orange, secțiunea consum. Succes!

Hidegteodor
Începător
Buna nu pot sa cumpar joc de pe magazin play

DanielaH
Moderator
@Hidegteodor, bun venit în Comunitate! Te așteptăm cu o întrebare nouă, pe un topic separat, în care să ne dai cât mai multe detalii despre situația ta. Uite aici avem un topic despre cumpărăturile din Magazin Play https://comunitate.orange.ro/questions/2493788-blocarea-cumparaturilor-magazin-play-app-store care ar putea răspunde problemei tale.

Nino
Începător
Salut . Mi-am încărcat telefonul cu oferta de 15€ 50gb . Și tot nu merge . Acum 2 zile mi-am pus

DanielaH
Moderator
@Nino, bun venit în Comunitate! Te așteptăm cu o întrebare nouă, pe un topic separat, în care să ne dai cât mai multe detalii despre situația reîncărcării tale. Mulțumim.

exores
Junior
De cateva luni tot intampin probleme referitor la numerele care ma suna. Ieri m-au sunat mai multe persoane,iar mie nu imi apare ca m-au sunat, cu toate ca am avut telefonul deschis. Care e solutia? Daca am sunat la operator se pare ca nu am putut suna din multitudinea de minute incluse din motiv ca nu am credit.E cea mai mare aberatie pe care am intalnit-o vreodata. Sa suni in aceeasi retea, dar sa sa fiu taxat cand sun pentru probleme.E inadmisibil asa si ceva de neconceput.

DanielaH
Moderator
@exores, ai încercat să faci o probă cu cartela în alt telefon? Dacă problema persistă, o soluție ar putea fi și schimbarea de SIM. Te așteptăm să revii cu mai multe detalii. Mulțumim.

exores
Junior
Folosesc un dual sim tocmai pentru a nu fi nevoit sa umblu cu doua telefoane.Daca as incerca si pe alt telefon ar insemna sa-l folosesc cateva zile,deoarece problema nu e continua, se intampla la cateva zile din cate inteleg.