anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Unde pot să fac o reclamație la Orange?

Cristian3145LI
Începător
Am cu Orange fibră și 4 linii de telefon mobil, pe linia mea am roaming nelimitat pentru a suna și 5 GB de internet in roaming. Călătoresc mult și în ultimă factură am observat că au început să-mi urce. Nu-mi mai scad din cei 5Gb de internet in roaming ci îmi plasează costuri suplimentare pentru roaming pentru date și convorbiri
1 Soluţie acceptată‚

Vio73
Campion certificat
Salutare! Poți să faci o sesizare la adresa de email serviciul.clienti@orange.ro sau din secțiunea Contact a My Orange. Le explici situația respectivă detaliat, inclusiv cu poze ( dacă este cazul). Ai aici toate procedeele prin care poți intra în legătură cu Orange: https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-contactez-serviciul-clienti-187 Succes!

Vizualizare soluţie în postul original

6 Răspunsuri 6

Vio73
Campion certificat
Salutare! Poți să faci o sesizare la adresa de email serviciul.clienti@orange.ro sau din secțiunea Contact a My Orange. Le explici situația respectivă detaliat, inclusiv cu poze ( dacă este cazul). Ai aici toate procedeele prin care poți intra în legătură cu Orange: https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-contactez-serviciul-clienti-187 Succes!

teacher_
Specialist certificat
Salut! Ai fost plecat in afara mai mult timp ?

Cristian3145LI
Începător
Plec mereu și mă întorc, niciodată nu am avut probleme, am cumpărat 100 GB cred cu pinata party, le-am cumpărat degeaba pentru că în roaming nu obții nimic în plus. Dar problema am observat că vine fix de atunci.

teacher_
Specialist certificat
Daca ai stat mai mult pe afara decât în țară în ultimele câteva luni, este posibil sa fi încălcat politica de utilizare rezonabilă a datelor.... Au mai fost persoane care au sesizat asta, și ăsta a cam fost răspunsul primit. Daca ai consumat mai mult net in roaming decât în țară în ultimele 2-3 luni, ești taxat pentru asta...

FLo1
Campion certificat
Informează-te de la Serviciul clienți al Orange cât înseamnă 50% din "nelimitat în roaming SEE". Pentru că, pe lângă faptul că în roaming volumul de resurse e limitat la 50% din resursele de roaming ale abonamentului în ultimile 4 luni, acel "nelimitat la minute" are o limită, la fel ca la date mobile. Și DA, bonusurile din Pinatã erau resurse NAȚIONALE, nu de roaming SEE.

Viocat
Senior certificat
Din pacate acum e tardiv ptr datele deja consumate. In Ro conteaza mai ales textul ala scris cu litere mici neciti de majoritatea dintre noi decat dupa ce ne confruntam cu o problema. Eu zic sa iti iei un prepay din tara in care mergi si sa folosesti whats app sau messenger cu convorbiri online. Bafta in colaborarea cu relatiile clienti de la orange!