anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Unde pot gasi contractul meu de telefonie la Orange?

Mion
Junior

Unde pot gasi contractul meu de telefonie la Orange?

11 Răspunsuri 11

arsradu
#StarMember

Salut,

Poti incerca de aici daca esti client Orange Romania. Ai aici si un tutorial care sper sa te ajute in caz ca inca nu ai totul setat.

Client Orange

Multumesc, dar aici am incercat deja. In zona de documente nu se afla nimic.

Cred ca exista ceva in neregula.

Multumec inca o data.

Doar pentru clarificare, esti client Orange Romania SA sau Orange Romania Communications?

Eventual, poti sa iei legatura cu un consultant folosind unul dintre mijloacele de contact de aici. Poate il pot trimite pe mail sau ceva.

Client Orange

Anonim
Neaplicabil

Dacă ai făcut contractul online înseamnă ca l-ai primit pe mail.

Dacă ai șters mailul va trebui sa îi contactezi:

https://www.orange.ro/contact/

Vio73
#StarMember

Salutare!

Dacă ești client Orange Romania și ai făcut sau prelungit un contract de curând, acesta va apărea în My Orange- setări cont- documente - documentele mele, versiunea web.

Dacă este mai veche treaba și nu îl ai, poți face o sesizare din secțiunea Contact:

https://www.orange.ro/contact/

sau să le scrii pe Chat Djingo ( transfer operator).

https://www.orange.ro/servicii/chatbot/

De asemenea, ai și varianta paginii de Facebook a Orange Romania, prin mesaj privat:

https://www.facebook.com/orangeromania

 Baftă!

Anonim
Neaplicabil

Eu am făcut contract online și nu exista in my Orange app sau web însă am salvat emailul primit la acea vreme.

Ar trebui să îl ai pe email.

Dacă nu, îl poți cere prin una dintre metodele afișate.

Baftă!

DanielaH
Moderator

@Mion, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația cu contractul?

Anonim
Neaplicabil

Salut,

Contractele făcute online din magazin online sunt trimise pe email personal.

Dacă nu mai aveți emailul va trebui să contactați Orange serviciul clienți:

https://www.orange.ro/contact/ 

sau

magazinonline@orange.ro 

Mion
Junior

Multumerc tuturor. Problema rezida intr-o eroare Orange. Nu imi lipseste numai contractul dar nu am primit nici discount-ul promis. Am vorbit cu operatorul Orange care mi-a facut abonamentul si mi-a promis ca totul se rezolva.

Va multumesc inca o data!

Anonim
Neaplicabil

Ne bucurăm că ai reușit să găsești o soluție la problema avută.

Cu placere