la 15-11-2022 08:12 PM
Cum se justifica faptul ca in urma solicitarii portarii numarului de telefon la alta companie, actiune care va avea loc la data de 18.11.2022, compania Orange suspenda serviciile de TV( azi 15.11.2022 partial) ...maine mai vedem?
la 16-11-2022 06:15 AM
Salutare!
Poți sesiza din secțiunea Contact, fiind logată în My Orange : https://www.orange.ro/contact/ (pentru Orange Romania)
sau de aici: https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask , pentru Orange Romania Communications.
Sau la adresele de email: infoclienti@orange.com și sesizari@orange.ro
Baftă!
la 16-11-2022 06:15 AM
Salutare!
Poți sesiza din secțiunea Contact, fiind logată în My Orange : https://www.orange.ro/contact/ (pentru Orange Romania)
sau de aici: https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask , pentru Orange Romania Communications.
Sau la adresele de email: infoclienti@orange.com și sesizari@orange.ro
Baftă!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Bd. Lascar Catargiu nr.47-53, Europe House, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor
@Orange Romania Communications S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 427320
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/8926/1997,
Sediu social: Bucureşti Sectorul 1, Calea VICTORIEI, Nr. 35
Certificatul Tip de furnizor