anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Suma facturata n-ar trebui sa fie mereu aceeasi sau cu mici diferente?

Muscliss
Începător
De ce suma facturata in contul meu este mereu alta? S-a scumpit abonamentul,sau ce?
6 Răspunsuri 6

Jay
Campion certificat
Bună! Suma ar trebui sa difere doar cu câțiva banuti, in functie de cursul euro, care nu este zilnic acelasi.. Daca sunt diferențe mai mari poate sa fie un cost suplimentar din alta parte.. Poți detalia mai exact despre ce e vorba, ce tip de abonament, sau, poti pune niște poze, insa, fara date personale? Sa vedem dacă putem sa-ti răspundem noi, in comunitate.. Informații exacte despre factura ta, doar serviciul clienti iti poate da, comunitatea este un spațiu public unde oricine poate vedea ce postezi și nu este indicat sa oferi datele personale.. apel la numărul unic 300, chat, sau mail la serviciul.clienti@orange.ro

teacher_
Specialist certificat
Salut! Daca sunt diferente mici, de ordinul banilor, poate un leu, este din cauza cursului leu-euro. Abonamentul tau este încheiat în euro, și se face convertirea din euro în lei in ziua eliberării facturii. Daca sunt diferente mai mari de un leu, ar trebui să îți apară la cost suplimentar, și să îți fie detaliat pe factura despre ce este vorba.

Vio73
Campion certificat
Salutare! Depinde de oferta pe care o ai ! Dacă ai lunar aceeași sumă în euro de plată, atunci poate diferi destul de puțin de la o lună la alta, dar dacă ai avut vreo ofertă cu reduceri pe câteva luni sau vreun pachet care nu mai este activ, suma de plată poate diferi de la o lună la alta.

Costy18cya
Junior
Salutare! Diferența de lei poate fi din cauza cursului euro sau poate ai făcut cost peste beneficiile abonamentului tau .

Firefly
Cunoscător
Ar mai trebuii sa ști ca daca cumva ti-au oprit abonamentul si imediat dupa plata ai fost reconectat, aceasta reconectare costa in jur de 15 lei si vine pe factura urmatoare, eu am pățit o data, am abonament de 35 lei, atunci am platit 50 lei.

FaraUnID
Campion certificat
@Muscliss Daca diferentele sunt considerabile de la o luna la alta pot fi mai multe variante: - cost suplimentar din diverse actiuni: depasire volumului de trafic din abonament, reincarcari prepay, abonare / apel servicii premium, donatii sms, achzitii in jocuri, apeluri internationale, roaming, etc); - ceva extraoptiuni activate peste abonamentul de voce; - posibil sa fi beneficiat de anumite reduceri la momentul semnarii contractului (ex: 6 luni reducere 50%) dupa care pretul abonamentului a revenit la valoarea standard initiala; - posibil sa fi avut ceva gratuitati la una din optiunile Orange TV Go pentru o perioada de X luni, dupa care, daca nu ai dezactivat optiunea aceasta devine taxabila; - posibil ca abonamentul tau sa fi fost repozitionat si prelungit prin metodele specifice retelei numarul 1 de catre angajati cu soriciul gros, asa cum a fost semnalate N cazuri in comunitate; In reteaua numarul 1 orice este posibil!