- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 17-01-2025 04:56 PM - editat ultima oară la 23-01-2025 01:32 PM de DanielaH
Buna,
Am activat un al treilea abonament pe contul meu Orange si la activare am primit sms-ul din atasament.
Doar ca nu gasesc in MyOrange vreo varianta prin care sa activez acel bonus.
Care e procedura?
Multumesc.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 22-01-2025 12:51 PM
Salut!
SMS-ul primit a fost trimis automat si a ajuns la tine dintr-o eroare, deoarece aceasta oferta nu poate fi accesata. In schimb, te poti bucura de resursele incluse prin contract. Ne pare rau pentru confuzie si speram ca nu ti-am creat un disconfort.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
17-01-2025 05:34 PM - editat 17-01-2025 06:34 PM
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 21-01-2025 08:58 AM
Florin, s-a rezolvat cu bonusul? Este totul în regulă?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 21-01-2025 10:21 AM
Salut,
Inca nu s-a activat. Nu stiu daca dureaza mai mult sau are legatura cu faptul ca fiind abonamente de valoare mai mica, nu sunt eligibil. Desi, in acest caz, nu stiu de am primit acele sms…
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 21-01-2025 10:34 AM
@floring83, in aceste situații cel mai bine contactezi serviciul clienți prin chat și solicită informații despre acest bonus.
Eu nu puteam activa un bonus si operatorii chat au fost de ajutor.
Aceștia au acces la contul tau și pot rezolva problema foarte ușor.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
21-01-2025 11:25 AM - editat 21-01-2025 11:43 AM
Dacă te referi strict la bonusul acela de 100 GB, nu cred că mai există la oferta nouă Orange Family. Sunt altfel de bonificații, care sunt trecute în link-ul dat de mine anterior, mai jos, la ,,Întrebări frecvente" și constau în reduceri de câte 2 euro / abonament, dacă acesta depășește 10 euro.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
21-01-2025 10:36 AM - editat 21-01-2025 10:36 AM
Bonusul de 100gb apare la cost control abia după ce termini traficul inclus în abonament, atunci va începe sa se consume din cei 100gb, cel puțin la mine asa era când aveam bonusul de 100gb.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 21-01-2025 11:39 AM
@floring83, ne poți trimite în mesaj privat numărul pe care s-a primit SMS-ul? Când l-ai primit?
Vom ruga și noi colegii să verifice situația ta.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 21-01-2025 02:25 PM
Am trimis in privat.
Multumesc.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 21-01-2025 04:30 PM
Mulțumesc pentru detalii. Revin când primesc un răspuns de la colegi.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 22-01-2025 12:51 PM
Salut!
SMS-ul primit a fost trimis automat si a ajuns la tine dintr-o eroare, deoarece aceasta oferta nu poate fi accesata. In schimb, te poti bucura de resursele incluse prin contract. Ne pare rau pentru confuzie si speram ca nu ti-am creat un disconfort.
