anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] nu primesc apeluri

Keke_Bogdan
Junior
Buna ziua ,
Am 2 saptamani de cand mi-am transferat abonamentul la Orange si nu reusesc sa ma folosesc de el 😞
Pot suna , trimite si primi mesaje , dar nu pot primi apeluri.... Am schimbat simul pe alt telefon si face la fel , am scimbat cartela la un punct Orange , am sunat la 300 si tot nu se rezolva problema .
Stie cineva ce as putea face ?
Multumesc
16 Răspunsuri 16

mihai_13
Senior certificat
- de la "300" ce ti-sa spus ? - eu cred ca esti indreptatit sa ceri reziliere contract - poate asa se misca lucrurile

FLo1
Campion certificat
@Keke Bogdan: Bun venit în Comunitate. Cei de la ”300” ce ți-au răspuns? Întrucât ei ar fi cei mai în măsură să ofere un răspuns pertinet. Adică mai durează portarea? Sau procesul nu este încheiat? Sau este vreo problemă cu situația contului? Eu îți recomand să mai încerci, chiar și pe chat-ul Djingo (din pagina de contact a Orange). Spor.

Keke_Bogdan
Junior
De la 300 prima oara mi-au zis ca totul e ok si daca nu merge sa merg sa schimb sim ul , iar a doua oara mi au zis ca intradevar e o problema care se va rezolva in decursul zilei ....asta era acum 2 ore Sincer sunt cam iritat de problema asta ca nu cred ca trebuie sa repare ceva care sa necesite timp de cateva ore ...ci doar probabil trebuiesc facute ceva setari care nimeni nu se oboseste sau se pricepe sa le faca

Keke_Bogdan
Junior
Nu s-a mai confruntat nimeni cu problema asta sa imi dea o rezolvare ? Multumesc

FLo1
Campion certificat
@Keke Bogdan: Ai încercat și cu numărul temporar primit de la Orange la portare? Sau problemele apar doar cu numărul pe care l-ai portat? Dacă nu își revine astăzi nu ai decât alternativa de revenire zi de zi de zi.... sau să renunți definitiv. Eu sper să alegi varianta cea mai bună pentru tine.

DanielaH
Moderator
@Keke Bogdan, ce se întâmplă când încearcă cineva să te sune? Apelantul primește vreun mesaj?

Keke_Bogdan
Junior
Salutare Flot Numarul oferit la portare s-a transformat in nr meu . Ulterior am schimbat simul cu un altul pe care l-au schimat in numarul meu . Ambele simuri au functionat pe durata a 2-3 zile dupa care aceeasi problema .

Keke_Bogdan
Junior
Daniela H imi spune ca abonatul nu este disponibil si sa incarci mai tarziu

DanielaH
Moderator
Au fost, într-adevăr astăzi niște probleme la apelare în jurul orei 10, dar situația a fost remediată rapid. Poți încerca o închidere/ redeschidere a telefonului?

Trixen
Explorator entuziast
Verifica setarile de redirectionare apel sau de barare apel. Sunt setari pe care le poti face din telefon, dar care te afecteaza peste tot: - la redirectionare, daca e cumva setat ca toate apelurile sa fie redirectionate pe un numar care e inactiv, nu vei primi (si nici nu vei sti ca primesti) apeluri. Poti apela *#62# pentru a vedea daca e vreo redirectionare activa pe numarul tau. Daca este, apeleaza ##62# pentru a dezactiva toate redirectionarile. - la barare - apelurile sunt refuzate pur si simplu pe numarul tau. Poti vedea daca este cazul apeland *#35# pentru interogare stare servicii. Daca e activ, incearca #35*0000# (aici ti se cere un cod. Incearca 0000 sau 1234. Daca nu functioneaza, suna la 300 si solicita dezactivarea call barring) Alta idee nu am. 🙂

Keke_Bogdan
Junior
Multumesc Trixen Am incercat tot ce ai scris . Nu am si nu aveam nimic activ si tot nu merge 🙂

Vio73
Campion certificat
Salutare! Eu cred că e ceva tehnic, ce trebuie rezolvat de departamentul abilitat! Așa că trebuie făcută o sesizare scrisă la serviciul.clienti@orange.ro și de acolo ar trebui rezolvate problemele. Baftă!

arsradu
Maestru certificat
"Se va rezolva in cursul zilei" Cu siguranta. Noaptea nu e nimeni la lucru. :))

DanielaH
Moderator
Bogdan, cum mai este situația? S-a rezolvat?