anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Nu am beneficiat de oferta 20% reducere la abonament

Klau1979
Junior entuziast
In data de 14.02.2022 si in data de 23.02.2022 am prelungit abonamentele din contul meu, beneficiind de oferta disponibila online, respectiv 20% reducere din pretul abonamentului. Ambele abonamente fiind Smart 15, urma sa beneficiez de reducere de 3 euro la fiecare abonament, astfel ca pretul final ar fi trebuit sa fie de 12 euro (tva invlus)/abonament. Dupa efectuarea prelungirilor am primit pe adresa de email confirmarea comenzii si actele aditionale aferente fiecarei prelungiri. In mailurile de confirmare se precizeaza expres ca voi beneficia de reducere de 3 euro/abonament, pretul final fiind de 12 euro/luna/abonament. De asemenea, se mentioneaza ca preturile afisate includ TVA.
Astazi, 07.03.2022, am verificat factura emisa tot astazi si am constatat ca nu am beneficiat de reducere pentru niciunul dintre cele doua abonamente, desi prelungirea s-a procesat, fiind confirmata prin SMS in data de 06.03.2022, pe ambele numere.
Daca v-ati prelungit abonamentele pt a beneficia de aceasta oferta, verificati facturile si solicitati Orange sa va acorde reducerea, pt ca se pare ca trebuie sa fim foarte vigilenti, altfel operatorul nu isi respecta obligatiile contractuale.
8 Răspunsuri 8

delfinas
Specialist certificat
Klau, bun venit in Comunitate!!! Poate că reducerea se aplica incepand cu factura din luna viitoare, schimbarea facandu-se la limita perioadei lunare de contract.

Klau1979
Junior entuziast
Multumesc pentru raspuns. Schimbarea a fost operata efectiv cu o zi inainte de data emiterii facturii. Dar actele aditionale au fost incheiate pe 14.02.2022, respectiv pe 23.02.2022. Date fiind aceste date, nu vad niciun motiv pentru care reducerea nu ar fi fost deja aplicata, avand in vedere ca factura cuprinde pretul abonamentului pentru luna ulterioara activarii prelungirii, iar nu pentru luna anterioara.

delfinas
Specialist certificat
Atunci ar trebui sa suni la 300 sau sa întrebi pe chatul MyOrange.

Jay
Campion certificat
Salut! În sms-ul primit, cu ce data scrie ca va fi făcută modificarea? Pe factura nu iti apare o secțiune de reduceri in care sa scrie Red.ab Smart 15? Am atașat 2 capturi, pentru ca am modificat recent unul dintre abonamente și la mine apare reducerea în factura, cateva rânduri mai jos de componenta abonamente..

Klau1979
Junior entuziast
Multumesc mult! Din pacate pe factura mea nu apare acea sectiune. Am trimis o sesizare catre Relatii clienti.

DanielaH
Moderator
Salut, Klau1979! Îmi pare rău pentru situația descrisă de tine. Dacă deja ai depus o sesizare la noi, înseamnă că problema ta este cunoscută și colegii noștri vor face toate verificările necesare. Recomandarea noastră este să aștepti să primești informațiile legate de soluționare din partea lor. Te așteptăm să revii cu vești bune în Comunitate să ne spui cum s-a rezolvat.

Klau1979
Junior entuziast
Sesizarea a fost soluționată favorabil. Mi-a fost alocată reducerea de 3 euro pt fiecare dintre cele două abonamente din cont. Mulțumesc pentru suport!

DanielaH
Moderator
@Klau1979, ne bucurăm că ai rezolvat și îți mulțuțumim că ai revenbit cu feedback. Am convingerea că a fost un caz izolat și sper ca el să nu afecteze relația ta cu Orange. Te mai așteptăm în Comunitate.