anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] de ce nu merge 5g pe samsung a53 desi mi am schimbat abonamentul la unul pro15 5g

fortnicu
Începător

de ce nu merge 5g pe samsung a53 desi mi am schimbat abonamentul la unul pro15 5g?

1 Soluţie acceptată‚

Fost Membru
Neaplicabil

Da, e restrictie pusa. Trebuie scoasa. 😁

Vizualizare soluţie în postul original

21 Răspunsuri 21

Fost Membru
Neaplicabil

În interiorul clădirilor nu există acoperire 5G... iar afară cum îți este norocul... îți afișează telefonul că ai fi în zona de acoperire 5G? dacă nu atunci înseamnă că ești în afara razei de acoperire...

ok mulțumesc o sa încerc într-un magazin

Fost Membru
Neaplicabil

Cel mai probabil trebuie sa contactezi Orange pentru activarea profilului 5G pe SIM. Verifica sa fii in aria de acoperire 5G.

Fost Membru
Neaplicabil

@Fost Membru nici mie nu-mi merge pe iPhone SE 2022 dar m-am liniștit... telefonul nu e cumpărat de la Orange deci nu funcționează 5G 🙂

Fost Membru
Neaplicabil

Nu e chiar asa. 🙂

Uneori pur si simplu nu se activeaza flag-ul 5G pe SIM si trebuie activat de catre un angajat. Nu ar trebui sa se mai intample asta, dar asta e situatia.

Fost Membru
Neaplicabil

la mine când îmi apare 5G viteza e la nivelul dial-up

ok mulțumesc 

Fost Membru
Neaplicabil

Poti sa pui o captura din ecran din meniul *#0011# al telefonului Samsung si iti spun daca e profilul 5G aplicat pe contul tau sau nu. Doar sa fii conectat la reteaua mobila si nu la cea wireless. 🙂 Trebuie sa ai un parametru ENDC Restriction setat pe ''false'', nu pe ''true''

 

Ah, de fapt e un Samsung cu Exynos. Pe asta valoarea trebuie sa fie 0, nu pe 1, iar valoarea se numeste RestrictDCNR 🙂

Screenshot_20220928_123239_Service mode RIL.jpg

Fost Membru
Neaplicabil

Da, e restrictie pusa. Trebuie scoasa. 😁

ok dar cum sa o fac?🤣

Fost Membru
Neaplicabil

Trebuie sa contactezi Orange, banuiesc ca daca esti persoana juridica ai un manager de cont, daca nu apelezi 300 sau scrii pe site in chat si te ajuta ei.

ok am discutat pe site și acum apare 0 deci sa înțeleg ca e activ serviciul 5g?

Screenshot_20220928_130107_Service mode RIL.jpg

Fost Membru
Neaplicabil

Da, este activ profilul 5G acum. Cand vei avea acoperire 5G telefonul se va conecta automat. 🙂