anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] De ce nu mai am prioritate la preluarea apelului atunci când sun la Relații Clienți?

TheSpecialist
Maestru
Salut! Am observat de vreo 2 luni ca atunci când sun la 300, apelul meu nu mai este preluat direct și prioritar de către un operator, asa cum se întâmpla pana atunci. Acum trebuie sa parcurg un meniu stufos pana ajung la posibilitatea de a discuta cu un operator și apoi sa aștept minute bune pana îmi răspunde cineva.
Menționez ca suma tuturor abonamentelor mele depășește 130 de euro și ca nu au fost modificări de valoare mai mari de 4-5 euro în ultima jumătate de an.
1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator
@The Special List, dacă ai avut acces prioritar la numărul 300, ar trebui să ai în continuare. Nu au fost făcute modificări în structura și funcționarea meniului interactiv. Dacă esti client Orange Money, singura selecție care este necesară este 1. Info despre abonamentul tău, facturi, opțiuni; 2. Info despre serviciul Orange Money

Vizualizare soluţie în postul original

26 Răspunsuri 26

teacher_
#StarMember
Probabil din cauza că serviciul este externalizat, și se mizează pe rezolvarea anumitor situații mai lejere fara sa fie nevoie de intervenția consultanților... Din păcate se ajunge la asta...iar clienții care chiar au o problema au de suferit. E un fel de birocrație telefonică...

Vio73
#StarMember
Depinde câte abonamente și pachete au. Eu sunt preluat în maxim 2 minute de fiecare dată, dar am Love și Family.

TheSpecialist
Maestru
Structura abonamentelor nu s-a schimbat în acest timp. Am aceleași pachete de abonamente. Înainte eram preluat imediat, nici măcar nu mai aveam acces la meniul de la 300. Sunam la Relații Clienți și mi se răspundea ca și cum as suna orice alt contact din lista.

Vio73
#StarMember
Probabil că e și din cauza aglomerației existente în preajma sărbătorilor de iarnă. Sunt mulți oameni care sună și sunt liniile mai ocupate.

TheSpecialist
Maestru
Am sunat si pe 20 noiembrie și 6 decembrie și la fel a fost. As vrea niște opinii pertinente totuși de la cei care au fost sau sunt încă în aceasi situație - prioritate la preluarea apelului la Relații Clienți, sa nu încarcăm inutil thread-ul. Mulțumesc!

FaraUnID
Campion certificat
Orange Premium este un program cu caracter NECONTRACTUAL al Orange România dedicat exclusiv abonaților persoane fizice. Condițiile desfășurării programului Orange Premium: Orange România S.A., fără vreo notificare prealabilă, își rezervă dreptul de a stabili condițiile desfășurării programului Orange Premium, de a efectua schimbări sau de a anula acest program. Pe romaneste este o facilitate si nu un drept.

Razvan
#StarMember
Probabil pentru a descuraja abonații sa mai sune la 300 și sa ia legătura cu un operator uman. Acesta are costul cel mai ridicat din cadrul serviciului și se încearcă migrarea serviciilor către online, prin afișarea răspunsurilor pe site/robot (Djingo sau la 300).

Romeo_
Senior certificat
Foarte multe apeluri si putini consultanti care sa raspunda la ele

Vio73
#StarMember
Și eu cred tot așa, Romeo! Multe apeluri în perioada aceasta și puțini operatori. Probabil mulți dintre ei sunt liberi sau în concediu.

Razvan
#StarMember
401 Serviciul Suport Clienţi acces direct la operator, disponibil 24 ore din 24, 7 zile din 7 Tarif naţional: 0.14 euro/minut, TVA inclus; primele 40 secunde sunt gratuite https://www.orange.ro/servicii/serviciul-clienti/

Vio73
#StarMember
De la 8.00 începe programul.

Razvan
#StarMember
Al doilea interval de calificare, Iunie 2019: Clientii care nu au fost deja calificati in primul interval În perioada noiembrie 2018 - aprilie 2019 valoarea medie a abonamentelor tale, lunar, a fost mare de 70 euro, (TVA inclus) Ai cel puțin 1 abonament de voce mobilă de minim 20 euro (TVA inclus) pe cont activ în fiecare lună din perioada menționată Nu ai avut contul suspendat pe motiv de neplată în perioada noiembrie 2018 - aprilie 2019 https://www.orange.ro/orange-premium/

TheSpecialist
Maestru
@Razvan, apelul la 401, contra cost, nu e o opțiune. Pe de alta parte, m-am calificat și ma calific încă pt program. Îndeplinesc toate condițiile fără probleme, de departe. Când am accesat programul Orange Premium am fost notificat despre toată povestea, știam care sunt condițiile de eligibilitate. @Vio73, care perioada aceasta? 20 nov și 6 dec au fost ultimele apeluri la 300. Despre ce vorbim? Tu ai fost atent la ce am scris mai sus?

Ascary
Campion certificat
O fi crescut baremul TheSpecialList si nu te mai incadrezi 🙂