anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] De ce nu mai am prioritate la preluarea apelului atunci când sun la Relații Clienți?

TheSpecialist
Maestru
Salut! Am observat de vreo 2 luni ca atunci când sun la 300, apelul meu nu mai este preluat direct și prioritar de către un operator, asa cum se întâmpla pana atunci. Acum trebuie sa parcurg un meniu stufos pana ajung la posibilitatea de a discuta cu un operator și apoi sa aștept minute bune pana îmi răspunde cineva.
Menționez ca suma tuturor abonamentelor mele depășește 130 de euro și ca nu au fost modificări de valoare mai mari de 4-5 euro în ultima jumătate de an.
1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator
@The Special List, dacă ai avut acces prioritar la numărul 300, ar trebui să ai în continuare. Nu au fost făcute modificări în structura și funcționarea meniului interactiv. Dacă esti client Orange Money, singura selecție care este necesară este 1. Info despre abonamentul tău, facturi, opțiuni; 2. Info despre serviciul Orange Money

Vizualizare soluţie în postul original

26 Răspunsuri 26

TheSpecialist
Maestru
Baremul nu a crescut, dar a scăzut valoarea abonamentelor mele. Acum am vefiricat încă odată și mi-am adus aminte ca acum vreo 3 luni am renegociat abonamentul TV care a scăzut ulterior cu vreo 2 euro, și un abonament de date la fel, l-am redus ca și cost lunar. Per total nu ma mai încasez cu 0,01 euro. 🙂 🙂 :) Măcar am rezolvat misterul.

Razvan
#StarMember
Scrie la secțiunea contact din My Orange, poate au modificat condițiile între timp și au uitat sa te notifice. Este posibil să nu mai ai vreo bifă pe cont care îți dă prioritate la acces consultant ca să nu mai treci prin IVR.

Ascary
Campion certificat
Pfuu doar pentru 0,01 euro? Frustrant :)) .Adauga pe factura un serviciu mic ceva,stiu si eu...un ton de asteptare eventual ca sa te incadrezi.

TheSpecialist
Maestru
Deocamdată stau cuminte, cel mai probabil când o sa achiziționez un nou telefon. Oricum trebuia sa fiu eligibil pana în aprilie 2019.

Ascary
Campion certificat
Da,in primavara vom avea surprize cred eu frumoase si de la Huawei dar mai ales de la Samsung. Sa ne imarmam cu rabdare 🙂

delfinas
#StarMember
Probabil ca sunt mai putini consultanti, se merge mai mult pe roboti, mesagerie scrisa.

Razvan
#StarMember
Nu mai este eligibil pentru Orange Premium, a scris mai sus.

Vio73
#StarMember
Cred că și eu sunt oarecum în aceeași situație, pentru că mi-am scăzut mai multe abonamente anul acesta, dar nu prea apelez la 300.

DanielaH
Moderator
@The Special List, dacă ai avut acces prioritar la numărul 300, ar trebui să ai în continuare. Nu au fost făcute modificări în structura și funcționarea meniului interactiv. Dacă esti client Orange Money, singura selecție care este necesară este 1. Info despre abonamentul tău, facturi, opțiuni; 2. Info despre serviciul Orange Money

TheSpecialist
Maestru
Am efectuat azi un apel la 300, aparent sunt din nou Premium! Operatoare a răspuns imediat, fără sa stau în așteptare, fără sa parcurg vreun meniu. Nu știu în cele 2 ture ce s-a întâmplat, dar e bine ca lucrurile au revenit la normal.

Ascary
Campion certificat
Felicitari TheSpecialList,acum nu trebuie sa mai astepti pana la primavara 🙂

Vio73
#StarMember
E bine când totul se termină cu bine! O întâmplare mai neplăcută, care s-a rezolvat.