anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Reziliere Contract Orange

Liviu102
Junior

Buna ziua,

Incerc sa rezilez contractul de 2 luni,

Perioada contractuala s-a terminat in Septembrie, Azi suntem in Noiembrie.

Am facut multiple cereri folosind Djingo, Si am sunat sa vorbesc si cu Gira si cu operatori Orange in centrala, ceea ce mi-au confirmat ca nu exista cerere de rezilere asa cum am cerut.

Am folosit pagina Contact de pe siteul orange, au existat comunicate/cerere de verificare al unui "Business Support First Line Specialist"

Motivul de ce doresc sa reziliez contractul Orange, este faptul ca m-am mutat in Olanda si nu beneficiez de serviciu Orange, si totodata in urmatoarele luni doresc sa inchid firma care o am in Romania.

 

Ce pot face sa rezilez un contract Orange, daca eu am cerut asta de 2 luni si in scris si sunat.

Dupa ce sun, primesc SMS ca "Ne pare rau ca nu v-am putut transfera in acest moment catre un consultant din departamentul Oferte..." si ca ma vor contacta in maxim 1zi lucratoare.

Desi incerc din 13 Septembrie.

Ce obligatii mai am, daca am facut multiple cereri si urmeaza sa inchid firma, si NU MAI SUNT IN PERIOADA CONTRACTUALA. 
Daca Orange continua sa ma facturez dupa ce am facut cereri de 2 luni, si firma nu va mai exista curand, nu se numeste furt?

Va rog din suflet sa imi spune-ti cum rezolv asta fara incidente

Va multumesc,

1 Soluţie acceptată‚

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Salut,

Daca vorbim de servicii de voce, varianta cea mai rapida: portare pe prepay la alt operator.

E neplacut si enervant sa stai sa te rogi de operator sa-ti inchida abonamentul. Inteleg motivele si interesul din spate, dar este unul dintre motivele pentru care eu nu recomand abonamentele. In general, nu doar la Orange.

Consider ca ai fost mai mult decat rezonabil (poate prea rezonabil). Deci treci frumos la alt operator pe prepay. Daca vrei sa pastrazi sau nu numarul, ramane la alegerea ta. Dar un prepay va fi intotdeauna MULT mai usor de administrat decat un abonament.

Client Orange

Vizualizare soluţie în postul original

5 Răspunsuri 5

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Salut,

Daca vorbim de servicii de voce, varianta cea mai rapida: portare pe prepay la alt operator.

E neplacut si enervant sa stai sa te rogi de operator sa-ti inchida abonamentul. Inteleg motivele si interesul din spate, dar este unul dintre motivele pentru care eu nu recomand abonamentele. In general, nu doar la Orange.

Consider ca ai fost mai mult decat rezonabil (poate prea rezonabil). Deci treci frumos la alt operator pe prepay. Daca vrei sa pastrazi sau nu numarul, ramane la alegerea ta. Dar un prepay va fi intotdeauna MULT mai usor de administrat decat un abonament.

Client Orange

Liviu102
Junior

Deacord, ma portez si scap de nebunia asta

Vio73
#StarMember

Salutare!

Dacă ai făcut cerere din secțiunea Contact, nu ai și un număr de înregistrare la sesizare pe email? Cred că poți, pe baza numărului acelei sesizări, să le trimiți din nou o ,, reîmprospătare " la sesizare, cu numărul respectiv. 

Sper să de data aceasta va fi în regulă!

Mă gândesc că odată ce ai deja o sesizare sau mai multe, trebuie să aștepți un răspuns, care trebuie să vină! Dar poți să întrebi, așa cum spuneam, dacă ai un număr de sesizare, chiar și pe Chat Djingo.

Baftă!

Multumesc, am sa incerc.

Oricum vin in tara cateva zile, si ma duc la competitor sa portez numarul ca prepay la ei, ca portarea se va face aproape instant 3zile?

Toate facturile sunt platite, nu mai sunt de 1-2 luni in perioada contractuala. Dau un ban in plus pentru prepay la altu sa ma scape de factuarea lunara.

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Mult mai rapid decat daca ai inchide abonamentul pe cale normala. Pentru ca, dupa cum poti sa vezi, nu se poate rezolva pe cale normala. Trrebuie sa te umpli de nervi si sa pierzi o gramada de timp, ba la telefon, ba pe mail, ba pe chat, ba in magazin, ca sa inchizi un abonament. Pentru ca interesul si nu mai zic ce...sunt mult prea mari. Nu conteaza ce vrea clientul, conteaza interesul operatorului. Inteleg nevoie de supravietuire. Dar asta nu e un motiv pentru toate sicanele si toate betele care ti se pun in roate in momentul in care vrei sa pleci. Pur si simplu, nu merita tot stresul asta. Si de asemenea, daca eu ca si client am cerut inchiderea abonamentului, nu ofertare, tu ca operator de ce ma trimiti la Ofertare sa astept dupa cineva de la Ofertare sa-mi faca o oferta, pe care oricum n-o pot accepta si nu vreau s-o accept?! De ce?! Ce rost are toata chestia asta? Nu am cerut o oferta. Am cerut inchiderea abonamentului. Atat de simplu. De preferinta cat mai curand!

Ca, la deschidere, abonamentul nu are nevoie de 30 de zile. Se deschide in cateva ore, cel mult zile. Doar la inchidere trebuie sa astepti 30 de zile pentru nu stiu ce. Zile in care abonamentul merge in continuare. La fel si facturarea. Nu functioneaza scriptul de desubscriere decat o data pe luna sau de ce e nevoie de 30 de zile? N-am inteles niciodata chestia asta.

Daca totul ar merge ok si corect, n-ar trebui sa apelezi la variante alternative. Dar tactica asta de pastrare a clientului "cu forta" in retea (practic te faci ca ploua cand iti trimite cerere de reziliere), e ultra cunoscuta. Deci in conditiile astea, nu merita sa-ti pierzi timpul si nervii mergand pe vairanta oficiala. Pur si simplu nu are rost.

Si da, o portare e gata in general in cateva zile (vreo 5 din cate imi amintesc eu). Oricum vei primi un mesaj cu termenul de portare.

Client Orange