anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Reziliere contract cu telefon la pachet

Viorel9393
Începător
Buna ziua. Tatal meu a incheiat o prelungire de contract cu cateva zile in urma la care a luat si un telefon pe care nu l.a folosit, doar ca ii s.a promis o rata de doar 15 lei pe luna + abonamentul de 8 euro. Ajungand acasa , m.am uitat peste contract si am observat inca o cartela de 10 euro bagata in acel abonament de care nu ii s.a spus. Revenind la doamna de la orange pentru a pune intrebari de cartela , i.a spus ca a bagat acel abonament ca sa poata sa.i dea telefon ( pe care el nu.l ceruse , doamna i.a spus ca are dreptul la telefon ). Intrebarea mea este cum putem rezilia contractul ? Au trecut doar cateva zile de la incheierea contractului...
P.s. Eu am patit.o la fel doar ca eu am observat destul de tarziu de acea cartela de 10 euro ( tip abonament )
Multumesc. Astept raspuns.
4 Răspunsuri 4

Vio73
#StarMember
Salutare! Îmi pare rău pentru situația neplăcută și chiar nu reușesc să înțeleg comportamentul unor persoane care nu au scrupule. Eu zic să faci o sesizare scrisă la serviciul.clienti@orange.ro, în care să le explici situația respectivă și sper să se rezolve pe cale amiabilă. Baftă!

Trixen_old
Cunoscător
Salut, Imi pare rau pentru experienta prin care treceti. Din pacate, la toti operatorii am intalnit astfel de situatii; unele accidentale, altele intentionate, unele cauzate de graba si neatentie, altele de dorinta de a indeplini targeturi uneori absurde (stiu inclusiv de situatii de la un alt operator in care angajatii ajungeau sa cumpere cartele PrePay sau sa incheie cateva abonamente pe care le faceau cadou in familie sau prietenilor pentru ca era un calcul simplu: pe mine ma costa X lei daca le platesc eu, insa bonusul pe care il primesc daca suport eu aceste costuri este mult mai mare). Nu incerc sa justific nimic, nu trebuie sa acceptam situatia ca fiind normala. :) Subscriu la ceea ce a zis colegul meu Vio73: cred ca cea mai buna varianta este cea cu sesizare scrisa. Explica-le ce ati vrut sa faceti, ce vi s-a promis, ce reiese din contract. De-a lungul timpului si eu am facut reclamatii (atat la Orange cat si la alti operatori) si, in general, solutiile au fost in linie cu asteptarile mele. Va tin pumnii sa vi se accepte returul telefonului (ideal ar fi sa nu prezinte semne de utilizare, sa fie cel mult desfacut pachetul si atat). Daca in urma sesizarii apar modificari sau se reziliaza noul abonament, atunci este imporant de asemenea sa ai toata comunicatia in scris. Sesizarea este importanta si pentru a identifica angajatii care abuzeaza de increderea clientilor - daca nimeni nu face reclamatii, cum ar putea Orange sa distinga intre un contract incheiat de bunavoie si unul incheiat prin pacalirea clientului? Nu in ultimul rand, daca lucrurile devin urate si se ajunge la ANCOM sau in instanta, este foarte important sa arati ca ai incercat solutionarea pe cale amiabila. Te asteptam aici cu vesti despre ce s-a mai intamplat.

Cristina_48
Junior
Il puteti rezilia, doar platiti o taxa de reziliere. Azi m-am interesat eu pentru rezilierea unui abonament, mai am 17 luni de contract si mi s.au cerut peste 1800 de lei taxa de reziliere. Deci practic platesc tot abonamentul pana la sfarsitul lui! Hotie pe fata!

VasT
Explorator entuziast
In acest caz nu ai obligația să păstrezi pachetul. Fenomenul se numește înșelătorie. Ceva de genul a pățit mana. Eu am rezolvat in magazinul firmei in 3 zile dar cu amenințarea că voi sesiza ANPC. Într-adevăr sesizarea la Orange este utilă. Dacă nu rezolvă urmează ANPC cu dovada că ai incercat cu Orange. Dar trebuie asteptat răspuns.