la 19-09-2023 01:44 AM
Buna ziua, Am avut doua contracte pt mobil la Orange pe care le-am încheiat în iunie 2021, respectiv iulie 2021 pt o perioadă de 2 ani. La încheierea contractelor am achiziționat si doua telefoane mobile cu discount. În luna aprilie 2023 Am decis sa portez cele doua numere de telefon la o alta firma de telefonie. Valoarea facturii lunare pt cele două contracte era in valoare de aproximativ 180 ron. Ca urmare a deciziei de rezilierea a contractelor, Orange a emis o factura în valoare de 2300 ron, reprezentând ratele pt cele doua telefoane si care mai erau de achitat și anularea tuturor reducerilor pe care l-am primit la încheierea contractelor (adica 30% reducere timp de 22 luni). Am contactat Orange și am solicitat sa achit integral facturile pana la finalizarea contractelor, pt 3 luni, așadar aproximativ 540 ron, însă au refuzat solicitarea întrucât am decis sa reziliez contractele înainte de scadenta lor. Decizia Orange mi se pare abuziva, consider ca este justa aplicarea proporțională a beneficiilor, iar faptul ca am propus sa achit facturile în continuare, chiar dacă nu beneficiez de servicii, ar trebui sa fie suficient. Am depus și o reclamație la ANPC. A mai avut cineva o situație similara? Cum ati rezolvat. Mulțumesc,
la 19-09-2023 02:38 PM
psi eu încerc, dar îmi transmit același răspuns copy/ Paște. m-a și sunat cineva și a spus fix același lucru. zici ca am um perete în fata. de asta m am gândit la varianta instantei.
19-09-2023 02:41 PM - editat 19-09-2023 02:42 PM
Am inteles... 😞 Sincer, imi pare rau de situatie. Imi inchipui ca nu e placut. Din pacate, mi-e sa nu dai din rau in mai rau, mergand pe varianta asta. Ajungi sa platesti mai mult decat face. Lasand la o parte toti nervii, tot timpul si tot stresul pe care nu le mai recuperezi.
Din pacate, in afara de metodele de contact de mai sus, nu stiu ce altceva ai putea sa mai incerci... 😞
la 19-09-2023 11:13 AM
Problema nu sunt ratele ramase de achitat. Am solicitat sa achit integral facturile pt 2 3 luni, dar insista.sa plătesc anularea tuturor.beneficiilor, 2300 ron pt 2 luni.
la 19-09-2023 11:15 AM
Am făcut portarea în aprilie. În urma portarii s-a emis acea factura in valoare de 2300.ron care este un abuz, în condițiile în care am solicitat sa plătesc integral fracturile pana la scadenta, chiar dacă nu mai primesc servicii.
la 19-09-2023 11:19 PM
Portarea ai făcut-o, în urma deciziei de majorare a abonamentelor? Cu ANPC mai greu să rezolvi, că ei au mai dat rezoluție să se factureze toate reducerile primite de client până la data rezilierii contractului. Ție, posibil să îți mai fi imputat și subvenție la telefon, de s-a ajuns la 2300 lei.
la 25-09-2023 12:28 PM
Am constatat ca începând din dec 2022 mi-au perceput 2 eur în plus în fiecare luna, 1 eur pt fiecare număr, pt care nu am fost notificata.
la 25-09-2023 12:32 PM
Pe lângă asta am observat ca în multe luni îmi percep 0.25 ron servicii de marketing care nu știu ce semnificație au.
25-09-2023 12:37 PM - editat 25-09-2023 12:37 PM
Daca modificarea s-a facut in decembrie, verifica factura de pe noiembrie. Cel mai probabil vei avea o notificare de marire pe a doua pagina a facturii.
la 25-09-2023 12:45 PM
Asa este, dar din nou profita de faptul ca au tot.fost fluctuații pe curs și n-am observat și oferă în termen de 30.zile în care poți sa reziliez fără despăgubiri....
la 25-09-2023 06:55 PM
În plus, corect ar fi sa ceara acordul clienților solitand sa răspundă la un mesaj. Așteptarea mea e sa primesc factura cf contractuli, așadar n-am ce sa citesc în factura.
la 25-09-2023 07:12 PM
Eu stiu ce zici. Si sunt multi clienti care ar fi preferat o alta metoda de notificare. Din pacate, asta a fost metoda aleasa de Orange. Acum cativa ani, s-a trimis intr-adevar notificarea prin SMS.
la 25-09-2023 07:28 PM
Eu chiar n-am observat majorarea în decembrie. e clar ca nu au dorit sa observe prea mulți clienți.
25-09-2023 07:49 PM - editat 25-09-2023 07:50 PM
La fel ca si tine sunt foarte multi... Intentionat sau nu...e clar ca a luat destul de multa lume prin surprindere. E posibil sa fi ales metoda asta si ca sa nu colapseze serviciul de Relatii Clienti din cauza cererilor de reziliere. E doar o idee. Nu stiu daca asta a fost motivul sau nu. Ar fi fost poate si metode mai bune, nu zic nu. 🙂
la 19-09-2023 08:04 AM
Salut,
Da, ceea ce (probabil) nu stiai tu este ca in momentul in care faci portare la alt operator, contractul pe care il ai la actualul operator se reziliaza automat. Deci, da, nu ai cum sa esalonezi nimic pe 3 luni pentru ca nu mai ai contract cu Orange. S-a reziliat automat in momentul in care ai decis sa pleci.
la 19-09-2023 11:11 AM
Ok. și am solicitat sa achit cele 2 luni ramase din contract, nu cei 2300 ron pe care ii percep pt anularea tuturor beneficiilor. Totuși faptul ca am fost client dr bună credință 22 luni nu contează?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Bd. Lascar Catargiu nr.47-53, Europe House, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor
@Orange Romania Communications S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 427320
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/8926/1997,
Sediu social: Bucureşti Sectorul 1, Calea VICTORIEI, Nr. 35
Certificatul Tip de furnizor