anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Reclamatie "Jocuri pe telefon"!

Std4vid
Începător
Buna seara, vreau sa reclam faptul ca am primit o notificare de plata prin orange games de 1,18 euro prin "Jocuri pe telefon", mentionez ca nu am folosit si nu am cont in aplicatia orange games.
12 Răspunsuri 12

delfinas
#StarMember
Std4vid, bun venit in Comunitate!!! Poate tu nu te-ai inscris pt vreun joc, dar telefonul tau nu a incaput pe mana unui copil? Nu ai primit nici un sms de abonare la Games?

Noah
Explorator entuziast
Suna la 300 și restrictioneaza Orange games . Factura e mare pentru că plătești o rata la ceva . Deocamdată ai 1 euro la games, daca nu restricționezi o sa mai ai surprize, eu sunt pățit .

ep
Începător

E vorba de 1,18 € / săptămână, adică aproximativ 5 € / lună!
Mesajul este înșelător, ca să nu se alarmeze prea multă lume, unii rămânând cu impresia greșită că nu e vorba, totuși, de un cost așa de mare.
Dar nici mic nu este!
Este tot atât cât este abonamentul la Spotify sau la multe alte platforme. Dar acolo măcar folosești serviciul acela, dacă plătești pentru el. Plus că te-ai abonat manual, nu te-a pus nimeni pe lista de plată.
Sau, ca să fie comparația mai exactă, dacă eu sunt abonat la Netflix cu planul Basic, nu mă trezesc deodată că m-au trecut ei, cu de la ei putere, pe planul Premium.

Viocat
Senior certificat
Uite asa te dezabonezi: Atenție: Dezinstalarea aplicației nu este echivalentă cu dezabonarea. Dacă nu aveți aplicația instalată, o instalați - Orange Games. Se accesează secțiunea “Abonament => Abonamentele Mele”. Aici se văd informațiile despre abonamentul activ Se apasă butonul “Dezabonare”, apoi se va vedea ecranul de confirmare a dezabonării Veți avea în continuare acces la jocurile din abonament până la expirarea perioadei abonamentului existent activat Mai multe detalii aici: https://comunitate.orange.ro/questions/2438786-orange-games-cum-ma-abonez-si-dezabonez

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Daca nu exista si un SMS de confirmare a abonarii, e o problema. Serviciile de genul asta nu ar trebui sa fie active by default, sau sa se activeze cand si cand, fara acceptul userului sau confirmare ca au fost activate. Parerea mea e ca e foarte bine ca se poate dezabona usor. Dar n-ar trebui sa fie abonat in primul rand.
Client Orange

Std4vid
Începător
M.am dezabonat de pe aplicatie ,sper sa nu mai platesc suplimentar fara acordul meu.

Viocat
Senior certificat
Foarte bine. Acum vedem daca mai este ceva de plata de la data facturarii pana la data dezabonarii. Ma bucur ca ai reusit sa te dezabonezi!

MadaJinga
Începător
Aceeasi problema o am si eu...Plus de asta nu am vreun mesaj de notificare ca as fii accesat acest abonament.Nu am nici Orange Games instalat pe telefon iar raspunsul consultantului Orange a fost halucinant..."L-ati activat din vreo reclama!"

Serban10000
Începător
Si eu. Fara nici o alta forma de informare. Precizez ca nu am instalat acest program. Alt raspuns halucinant din call center: cineva a intrat pe telefon, a instalat orange games, s-a abonat, dupa care a dezinstalat aplicatia fara se dezaboneze. Asta e un raspuns prin care vrei sa gasesti o varianta alta decat cea simpla si evidenta: se incearca taxarea unui serviciu nesolicitat. Precizez ca m-am uitat prin sms-uri si pe mail si nu am gasit nici o informare ca m-as fi abonat la acest serviciu sau ce o fi el. Sau poate cine a instalat si dezinstalat o fi sters si toate mesajele ca m-am abonat... Asta e tentativa de prosteala pe fata sau doar nesimtire?

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
In momentul in care iti tragi bani din contul clientului, activandu-i chestii nesolicitate, se cam numeste frauda. Si sunt mult prea multi clienti in situatia asta ca sa fie o simpla coincidenta. Iar raspunsul call center-ului mi se pare incredibil. E fix genul de raspuns pentru creduli. Una e sa faci promovarea unui produs, si alta e sa il introduci cu forta pe factura clientului.
Client Orange

Serban10000
Începător
Inca nu e facturat, vad doar cost suplimentar in myorange. Dar in momentul in care o sa vad suma pe factura, direct reclamatie ANPC. Am experiente placute cu aceasta institutie. Edit: am fost contactat in foarte scurt timp si au anulat costul fara alte discuții. Multumit de rezolvare. Pana la urma probleme mai apar, conteaza cum e tratat clientul.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Salut,

Mai nou se poate face dezabonarea si prin trimiterea unui SMS cu textul STOP la 8351.

Sper sa te ajute. 🙂

Client Orange