anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Reclama mincinoasa oferta Fun 11 din Decembrie 2023 promotia cu "XMAS"

mariusserban
Junior

Buna ziua, 

Am avut o discutie halucinanta cu un reprezentant orange prin chat-ul django.
Context: In data de 19 decembrie 2023 am devenit eligibil pentru prelungire abonamente. (2 bucati). vazand promotia Xmas si faptul ca pe 22 decembrie, cel putin la data de atunci, se termina promotia, in ziua de 21 decembrie dimineata ma autentific si dau la cele 2 abonamente migrare catre fun 11 internet nelimitat cu 5.5 euro pe luna si fun 9 cu 4.5 euro pe luna. astept pana in data de 19 ianuarie cand a venit urmatoarea luna de facturare si stupoare: am doar 40gb. zic astazi (22 ianuarie 2024) sa contactez pe oamenii dragi de la orange. si incept discutia cu operator uman prin platforma django. .

Imi da raspuns:


Ne pare rau pentru aceasta situatie neplacuta! In momentul selectarii abonamentului dorit, in sectiunea "detalii abonament" sunt specificate resursele oferite de fiecare abonament, specificatia "internet 5G + nelimitat" facand referire la accesul pentru serivicul 5G, fiind specificat de asemenea traficul de internet national pe mobil de 40GB.
Poti beneficia de bonusuri de internet si in campania Pinata Party, disponibila in aplicatia My Orange, in sectiunea Pinata Party sau poti activa bonusul de vechime care iti ofera 512 MB/luna pentru fiecare an petrecut in reteaua Orange (se poate activa din My Orange, sectiunea Altele -> Beneficii).

ii spun ca nu are cum sa fie asa ceva ca scria clar pe chenarele alea cu oferta de xmas, pe care tot o afiseaza orange pe prima pagina si ca nu e normal asa ceva.... si eu de vina ca nu am deschis pdf-ul primit pe data de 21 decembrie cu datele ofertei acceptate, in urma migrarii catre noul abonament din interfata online. 
imi da iar raspuns: 
Imi pare rau pentru neintelegere si pentru situatia neplacuta! Am facut un consult cu cei din departamentul abilitat si in urma unor verificari amanuntite acestia mi-au confirmat faptul ca acea oferta face referirie la accesul pentru perioada nelimitata la reteaua 5G+, abonamentul Fun 11 neoferind in oferta standard acces pentru aceasta retea pentru o perioada nelimitata. Ne poti trimite te rog si o poza a contractului pentru a putea verifica?

mariusserban_0-1705928811622.png

mariusserban_1-1705929919675.png

pentru voi ce inseamna bonus internet nelimitat ?????

18 Răspunsuri 18

RafaHelper
#StarMember

Salut @mariusserban

Este posibil ca bonusul de internet nelimitat sa nu fie activat pe contul tau dintr-o eroare. Daca ai o sesizare in lucru va trebui sa aștepți pana primești un răspuns, daca nu poți trimite un mesaj din secțiunea contact folosind formularul Trimite-ne un mesaj de aici: https://www.orange.ro/contact/ in care sa iți susții punctul de vedere cum ai făcut si aici in comunitate.

Din ce am verificat iți pot da dreptate si știu din experiența ca anumite bonusuri nu au fost incluse pe contract in trecut. Astfel de situații se pot rezolva atunci cand trimiți un mesaj folosind formularul de contact.

Chatul Djingo il poți folosi mai mult pentru informații rapide si modificări rapide ale serviciilor, dar nu il recomand pentru situația prezentata de tine.

discutia cu operatorul de la django s-a terminat prin faptul ca am un ID pentru o cerere de a fi sunat, cerere facuta de mine in discutie. mi s-a comunicat ca voi fi sunat in max 3. de asemenea angajatul orange care raspunde de chatul prin profilul Orange de facebook mi-a spus sa astept rezolvarea ticket-ului pe care de asemenea il vad si ei. sa astept cand le-am spus ca le fac plangere la politie si plangere la ANPC.

Ca sa sintetizez problema pentru dragul intregului thread de discutii: 

oameni buni, nu poti sa vinzi un mar in care spui ca are bonus 5 seminte si costa si jumate de pret si tot felul de caracteristici si sa-l lasi sa-l cumpere, ca apoi sa ii dai doar 3 seminte pe motivul ca nu stiu ce. acel abonament cu tot felul de caracteristici devine un bun de oferit. daca i-ai permis sa-l cumpere ofera-i omului toate atributele lui. altfel se cheama reclama mincinoasa/inselatorie sau cum **beep** vrei sa ii zici

imi vine greu a crede ca este eroare doar la mine. 
sotia mea care este in grup cu socrul meu (deci factura diferita), si i-am facut migrarea catre acel fun11 de 5.5 euro tot in data de 21 decembrie este in aceeasi situatie ca mine. 

@mariusserban așteaptă sa fi contactat de cineva si vezi ce soluție iți propune, daca consideri ca ești neîndreptățit poți face o sesizare si la ANPC dar după ce primești un răspuns de la Orange.

DanielaH
Moderator

@mariusserban, s-a rezolvat/ clarificat situația?