la 22-01-2024 03:25 PM
Buna ziua,
Am avut o discutie halucinanta cu un reprezentant orange prin chat-ul django.
Context: In data de 19 decembrie 2023 am devenit eligibil pentru prelungire abonamente. (2 bucati). vazand promotia Xmas si faptul ca pe 22 decembrie, cel putin la data de atunci, se termina promotia, in ziua de 21 decembrie dimineata ma autentific si dau la cele 2 abonamente migrare catre fun 11 internet nelimitat cu 5.5 euro pe luna si fun 9 cu 4.5 euro pe luna. astept pana in data de 19 ianuarie cand a venit urmatoarea luna de facturare si stupoare: am doar 40gb. zic astazi (22 ianuarie 2024) sa contactez pe oamenii dragi de la orange. si incept discutia cu operator uman prin platforma django. .
Imi da raspuns:
Ne pare rau pentru aceasta situatie neplacuta! In momentul selectarii abonamentului dorit, in sectiunea "detalii abonament" sunt specificate resursele oferite de fiecare abonament, specificatia "internet 5G + nelimitat" facand referire la accesul pentru serivicul 5G, fiind specificat de asemenea traficul de internet national pe mobil de 40GB.
Poti beneficia de bonusuri de internet si in campania Pinata Party, disponibila in aplicatia My Orange, in sectiunea Pinata Party sau poti activa bonusul de vechime care iti ofera 512 MB/luna pentru fiecare an petrecut in reteaua Orange (se poate activa din My Orange, sectiunea Altele -> Beneficii).
ii spun ca nu are cum sa fie asa ceva ca scria clar pe chenarele alea cu oferta de xmas, pe care tot o afiseaza orange pe prima pagina si ca nu e normal asa ceva.... si eu de vina ca nu am deschis pdf-ul primit pe data de 21 decembrie cu datele ofertei acceptate, in urma migrarii catre noul abonament din interfata online.
imi da iar raspuns:
Imi pare rau pentru neintelegere si pentru situatia neplacuta! Am facut un consult cu cei din departamentul abilitat si in urma unor verificari amanuntite acestia mi-au confirmat faptul ca acea oferta face referirie la accesul pentru perioada nelimitata la reteaua 5G+, abonamentul Fun 11 neoferind in oferta standard acces pentru aceasta retea pentru o perioada nelimitata. Ne poti trimite te rog si o poza a contractului pentru a putea verifica?
pentru voi ce inseamna bonus internet nelimitat ?????
la 22-01-2024 03:27 PM
vin si cu o lamurire logica: de aceea nu am ales smart 15 redus la 7.5 euro ca am vazut fun 11 cu internet nelimitat bonus la 5.5 euro, singura diferenta notabila ramandnd pretul intre cele 2, avand 2 euro mai ieftin.
22-01-2024 04:24 PM - editat 22-01-2024 04:54 PM
Clar e o oferta mincinoasă pentru că și eu am văzut oferta și scria că oferă 5g nelimitat la fun 11 in cel mai bun caz a fost o inducere in eroare a clientului.
Iar la Digi este la fel tot o inducere in eroare a clientului cu net nelimitat pentru că nu scriu decât cu litere mici că după 100 GB vitezele sunt reduse kbiti.
De reținut este sa nu ne mai lăsăm păcăliți de titlurile mari ci sa citim tot mai ales daca există și scris mai mic sau steluțe.
la 22-01-2024 04:35 PM
Oare de ce recomand atentie la ce se trimite pe mail cand se negociaza contracte? Acolo este o detaliere pe baza careia se emit facturi. Nu am mers pe incredere intrucat, la mine cel putin, consumul pe 4 abonamente este de aproximativ 100GB cumulat (nu individual), deci ma incadrez cam in orice ... limita de consum.
PS: tot legat de Digi: ofereau, separat, 30GB pentru 5G exclusiv. Deci putem include in discriminare suprlusul de cantitate? Nu de alta, dar este evident ca nimeni nu are 5G peste tot (nu doar in Romania, ci nicaieri in lume).
PS: m-am mai exprimat si cu alte dati: cereti ce stiti ca veti consuma si cititi ce vi se ofera. Pentru mine, nelimitatul inseamna orice depaseste 15-20GB (am casa in renovare de doua saptamani si ma bazez exclusiv pe telefon pentru trafic si abia am depasit 8GB in ultimele 30 de zile. Nu ma uit la youtube/netflix/etc pe telefon. E absurd. Probabil as fi ajuns la 10GB daca as fi pus niste podcasturi in masina...).
la 22-01-2024 03:42 PM
Salutare!
In contract ce ai?
Am abonament Digi (am inceput cu soacra pentru mobile la ei) si am urmoatoarele specificatii pentru cei 100GB:
Ce zice reclama:
Din pacate, pe web archive (wayback machine) nu pot accesa luna decembrie (probabil inca arhiveaza).
Deci, in primul rand, uita-te in contract si vezi ce specifica acolo.
la 22-01-2024 04:22 PM
Eu v-am spus că e ceva în neregulă cu abonamentele astea, pe lângă faptul că sunt limitate la internet (oricum nu știe nimeni). 😏
22-01-2024 04:51 PM - editat 22-01-2024 04:54 PM
Eu am 2 fun 11 reduse cu 50%, tot cu net nelimitat 5G +, și am telefonul setat pe 4g only pt ca consuma mai putina baterie 4g, și culmea internetul este nelimitat, am folosit peste 100gb și încă rup netu. Nu am fost taxat suplimentar. Nu te lua după ce zic ei, trebuie sa fie nelimitat și pe 4g clar. Cei de la relații clienți sunt foarte slab pregătiți.
la 22-01-2024 04:55 PM
la 22-01-2024 04:58 PM
postarea de mai sus cu imaginea aia am pus-o si eu la dispozitia call center django si vorbesc cu ei si pe messenger de facebook si le-am pus screenshot-uri din wayback machine din 17 decembrie si 29 decembrie 2023 (sper sa nu gresesc datele) in care chenarul ala de promo din sliderul paginii orange.ro/abonamente spune clar internet nelimitat si la fun 11 ca la smart 15 redus la 7.5
mi-au zis sa astept pana ma vor contacta ca ei inteleg ca eu sunt suparat. sa astept la ce ?! le-am spus ca le fac plangere la ANPC si apoi la poilitie ca inselatoria are incadrare penala
la 22-01-2024 04:59 PM
În contract ce scrie?
22-01-2024 05:01 PM - editat 22-01-2024 05:05 PM
fix ce zic ei la callcenter... prin deducere ... adica nu scrie in contract acel internet nelimitat ... am si zis lor,,, eu de vina ca nu am deschis PDF-ul primit in 21 decembrie cu oferta contractata. dar asta nu ii absolva de INSELATORIE oameni buni ...
uite wayback machine din 17 decembrie
la 22-01-2024 05:13 PM
Ofertă valabilă la portare însă ei ți-au dat o oferta de prelungire abonament diferită iar tu nu ai citit contractul.
Trebuie citit întotdeauna înainte de semnare scopul lor e sa semneze cât mai multe contracte că primesc comisioane.
22-01-2024 05:17 PM - editat 22-01-2024 05:20 PM
faptul ca tu citesti in chenarul ala textul pentru 50% reducere la portare si eu nu am facut portare ci doar prelungire ? pai si de ce am beneficiat de reducere de 50% si nu de internet nelimitat ? cum vine asta ?!
de ce platforma lor m-a lasat sa dau submit la portare ?de ce in cosul lor de cumparaturi imi aparea cu 50%, nu scrie nicaeri ca internetul nu ar fi nelimitat decat daca este portare ? intelegi punctul meu de vedere ?!
plus uite extras din pdf cu conditiile
uite aici link cu tot pdf-ul
https://www.orange.ro/docs/termeni-si-conditii/pdf/2023-12/T&C-SS-SIMO-15-21Decembrie23.pdf
22-01-2024 05:24 PM - editat 22-01-2024 05:25 PM
Corect îți dau dreptate dar la ANPC contractul primează.
Daca e ceva ce vei învăța în comunitate este nu semna fara să citești iar daca ai semnat reziliază rapid 14 zile.
la 22-01-2024 04:59 PM
daca pun toate screenshoturile aici de la discutia cu angajatii care se ocupa de django va cruciti .... dar in mare este ce am scris in primul post
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor