anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Program de fidelizare la terminarea contractului

Vio73
#StarMember
Credeți că ar fi util un program de fidelizare la terminarea contractului, în funcție de anumite criterii? Mi s-ar părea util să existe un program corect de fidelizare în funcție de vechime, mărimea abonamnetului/lor, numărul de abonamente, etc. Nu mi se pare corect ca un abonat care are doi ani vechime să aibă beneficii mai multe decât unul cu 15, doar că amenință cu plecarea. Ce părere aveți?
1 Soluţie acceptată‚

Razvan
#StarMember
Da, asa ar trebui, ca ofertele de retenție sa fie mai transparente și cei mai vechi abonați, care au fost loiali companie sa primească discounturi direct proporțional cu valoarea abonamentelor. Astăzi, companiile aleargă după clienții mobili, care prin portare se rotesc odată la 2 ani, încurajându-i cu oferte de nerefuzat, urmând ca după 2 ani sa plece, fiind la rândul lor nemulțumiți ca și alții primesc oferte mai avantajoase la portare, decât ei la retenție. Tendința globală este, cu cât ești mai vechi în rețea, cu atât scad șansele sa obții o oferta avantajoasă, deoarece comoditatea și obișnuința devine rutină.

Vizualizare soluţie în postul original

21 Răspunsuri 21

Razvan
#StarMember
Da, asa ar trebui, ca ofertele de retenție sa fie mai transparente și cei mai vechi abonați, care au fost loiali companie sa primească discounturi direct proporțional cu valoarea abonamentelor. Astăzi, companiile aleargă după clienții mobili, care prin portare se rotesc odată la 2 ani, încurajându-i cu oferte de nerefuzat, urmând ca după 2 ani sa plece, fiind la rândul lor nemulțumiți ca și alții primesc oferte mai avantajoase la portare, decât ei la retenție. Tendința globală este, cu cât ești mai vechi în rețea, cu atât scad șansele sa obții o oferta avantajoasă, deoarece comoditatea și obișnuința devine rutină.

svetalex
Senior certificat
Bună. Eu știu că există un program de fidelizare și nu este nevoie să ameninți cu renunțarea la contract. Personal am solicitat o ofertă de fidelizare de fiecare dată când mi s-a terminat perioada minimă contractuală și am fost mulțumită de ofertele primite. Pot să vă spun că la vechea companie la care lucram exista o convenție cu Orange prin care puteam să beneficiez de abonamente și telefoane la prețuri speciale, mai mici decât cele din oferta standard, însă de fiecare dată oferta pe care am primit-o la fidelizare a fost mult mai bună. Chiar s-a întâmplat de câteva ori să fiu sunată de la Orange (după finalizarea perioadei contractuale), fără ca eu să solicit și mi-au prezentat de fiecare dată beneficii mai bune față de cele pe care le avusesem până la acel moment.

Ascary
Campion certificat
Da,ar fi corect. Totuși abonații cu vechime mai mare au oarece facilități în plus. Trafic de internet mai mult și o negociere mai flexibila la retenție. Acum trebuie sa îi înțelegem și pe abonații noi sau sa ne punem in locul lor. Nu cred că ne-ar conveni să așteptăm ani de zile că sa avem unele beneficii. Oricum politica Orange este de a atrage noi clienți.

Miha_Z
#StarMember
Ai dreptate svetalex, in ultimii ani Orange si-a schimbat politica de fidelizare. Poate ca in urma unor sondaje sau discutii pe site-uri de profil au constatat nemultumirea clientilor vis-a-vis de acest aspect. In urma cu 3 luni mi-a expirat perioada contractuala si am primit mai multe beneficii la abonamentul de 5 Euro decat aveam inainte la un abonament triplu. Si aici ma refer la beneficii de care eu sa am nevoie, nu cele care la un abonament mai mare erau incluse, dar trei treimi ramaneau nefolosite. Deci din punctul meu de vedere Orange si-a orientat atentia si catre clientii vechi, cei fideli cum ne place sa zicem, nu doar catre posibilii clienti obtinuti prin portare.

svetalex
Senior certificat
@Miha Z îmi amintesc că în noiembrie anul trecut se împlineau 2 ani de când încheiasem contractul pentru televiziune și net. La finalul lunii septembrie m-au sunat și mi-au propus să prelungesc cu încă 2 ani abonamentul pentru serviciile menționate la un preț mai mic decât plăteam la acea vreme (cu vreo 30 lei cred) și viteză mai mare de net

Ascary
Campion certificat
Mie mi-au oferit televiziunea DTH aproape gratis la retentie rămânând doar internetul fix la 12 euro neschimbat. Bine,beneficiez și de internet nelimitat "pe bune" 🙂

Razvan
#StarMember
Abonamentul Me5 start fara telefon are un raport beneficii/pret foarte bun, m-am referit in special la ofertele abonament + terminal.

Ascary
Campion certificat
Să înțeleg că la retenție obținând un Me 5 Start nu se poate negocia și pentru telefon ?

Miha_Z
#StarMember
Ascary, sper sa nu gresesc, dar mine imi spusese ca pot obtine si mobil la fidelizare daca prelungesc cu un abonament de minim 11 Euro.

Miha_Z
#StarMember
Iar in ce priveste politica de fidelizare si cu mine au fost darnici si la prelungirea a 2 abonamente de voce mi-au redus la jumatate abonamentul televiziunii prin satelit.

Ascary
Campion certificat
Da,cu abonament de 11 euro sigur că poți solicită telefon cu reducere. 11 euro nu este un an. tocmai ieftin. Ai dreptate și eu la retenție am obținut cam tot ce am vrut în limita bunului simt.

Jay
Campion certificat
Cred ca un program de fidelitate este mai util înainte de terminarea contractului.. Si eu am fost sunata înainte si, asa cum a spus Miha Z, cred ca Orange a schimbat politica si fata de clienții vechi, care, de obicei, erau cam neglijati.. De ex netul bonus pt vechimea în rețea.. e wow... E foarte greu sa-i spui unui operator, care vezi ca face eforturi sa te mulțumească si pe tine, ca pleci..

Romeo_
Senior certificat
Un client multumit de ceea ce i se ofera nu ameninta cu plecarea...pe de alta parte nici mie nu mi se pare corect ca un client cu o vechime mai mare in retea sa primeasca mai putine beneficii decat unul cu o vechime mai mica.

Miha_Z
#StarMember
Aveti dreptate colegi. Ma bucur ca Orange a inteles rolul clientilor cu vechime si ca de ceva timp a inceput sa le ofere beneficii consistente si acestora. Este un pas inainte oferirea de net si reduceri raportate la vechimea in retea.