anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Problema Sim de abonament - nu se conecteaza la retea

Necro78
Începător
Am un abonament pe care l-am folosit destul de rar si astazi am avut surpriza sa constat ca nu se conecteaza la retea. Pot efectua doar ,, apeluri de urgenta''
5 Răspunsuri 5

FaraUnID
Campion certificat
De platit tot "destul de rar" ai platit acel abonament? Ai incercat sa expui problema celor de 300 sau intr-un Orange Shop? Daca pui cartela intr-un alt telefon, ai aceleasi simptome?

Neaplicabil
Daca ai doar apeluri de urgenta, inseamna ca cel mai probabil SIM-ul e inactiv. Poti incerca o selectie manuala de retea, pentru orice eventualitate, dar...ma indoiesc ca o sa faca vreo diferenta. Cel mai probabil n-a mai fost folosit de foarte mult timp, si a fost dezactivat. Daca abonamentul e inca activ, si nu ai cerut o schimbare de SIM intre timp, caz in care e normal ca unul dintre SIM-uri (cel vechi) sa fie inactiv, incearca sa iei legatura cu cei de la Relatii Clienti si vezi ce-ti spun si ei. Poti face asta prin apel la 300 de pe un alt numar de Orange, pe chat-ul Djingo (https://www.orange.ro/servicii/chatbot/), sau pe mail la serviciul.clienti@orange.ro.

Necro78
Începător
,, De platit tot "destul de rar" ai platit acel abonament? '' Nu, abonamentul este platit lunar ( include internet si televiziune acasa ). Am sa merg maine la un centru Orange sa vad ce se intampla. Multumesc pentru raspunsuri.

FaraUnID
Campion certificat
Daca este un abonament care include internet si televiziune inseamna ca este un internet fix 4G. In acest caz daca incerci sa muti SIM-ul intr-un alt dispozitiv decat router-ul Orange, acesta nu va functiona deoarece SIM-ul este imperecheat cu router-ul. Cum de altfel, nu va functiona decat in locatia pentru care a fost incheiat contractul.

DanielaH
Moderator
@Necro78, s-a rezolvat problema cu SIM-ul? Te așteptăm să revii cu detalii.