la 17-10-2022 11:18 AM
Bună ziua.
CRONOLOGIE
1) In data de 03.10.2022 am avut o discutie la Ofertare, in urma careia, desi NU am acceptat oferta, abonamentele de TV, Internet si telefon au fost prelungite FARA acordul meu.
2) Tot in 03.10.2022 am sunat imediat la Call center si am sesizat situatia, cu nr. inregistrare 181836934 din data de 3 octombrie 2022;
3) In data de 04.10.2022 am inregistrat sesizarea cu nr. 181859650, la care am primit raspunsul din primul document atasat in care MI S-A DAT DREPTATE!; m-as fi asteptat ca problema sa se rezolve, adica noul contract sa fie anulat, asa cum inteleg din mesajul semnat de d-na Ioana Alistar;
4) Astazi, 17.10.2022, in contul meu myorange contractele la tv şi internet apar prelungite cu doi ani. Asadar, NIMIC nu s-a schimbat! Contractele sunt INCA prelungite cu doi ani, FARA acordul meu!!
Fireşte că voi reclama situaţia la ANPC, dar...
Ce se mai poate face CONCRET ca să revin la perioadele contractuale anterioare?
Mulţumesc
17-10-2022 11:48 AM - editat 17-10-2022 12:02 PM
De-ar fi fost asta singurul caz de genul asta...ce bine ar fi.
Ai un alt exemplu aici.
Aparent Orange nu stie ce inseamna NU. Lipsa acordului explicit pentru ei inseamna DA. Refuzul explicit inseamna tot DA. In special cand vine vorba de abonamente, si...implicit, de bani.
Deci da, ANPC. Mult succes!
la 17-10-2022 12:09 PM
Ciudat. Am fost sunat in aprilie pentru servicii fixe (satelit si router GSM), initial acceptasem (pretul era identic cu ce plateam la Digi, dar imi convenea faptul ca aveam o singura factura), dar, cand am intrat in posesia contractului (care a venit in acelasi colet cu routerul) am sunat sa refuz (suma finala depasea suma convenita). Desi am avut activ sim-ul pentru internet (cred ca o saptamana), nu am fost tarifat pentru nimic (chiar daca cei de la instalari m-au sunat sambata dimineata, cand aveam programata instalarea). Dar da, a durat o saptamana intreaga sa predau acel router intrucat a trebuit sa astept pana luni, cand am fost sunat de agent, sa ma intrebe ce nu este in regula si pana a venit (la a doua strigare) curierul la birou pentru ridicare (prima data l-au trimis la domiciliu si, cum la ora aia nu era nimeni (si nici coletul de predat nu era acolo), a doua oara a fost cu noroc).
PS 1: desi nu mi s-a spus (desi am presupus dupa apelul de acceptare), mi se facea pachet Orange Love cu unul din abonamentele pe care le am, dar as fi preferat sa mi se spuna.
PS 2: daca tin bine minte, la Orange Love se oferea (in perioada respectiva) 1E reducere la abonamentul mobil (nu bag mana in foc, as prefera sa ma corecteze cineva). Dar, daca acea reducere nu o am in contract, nu o iau in calcul. Mai tine cineva minte acum 12 ani cand Orange nu a mai permis plata facturilor cu puncte? Asta este unul din motivele pentru care tin ca toate tarifele (si reducerile/bonusurile) sa fie scrise. Sa nu am (sa nu fie) surprize pe parcurs.
la 04-02-2024 03:15 PM
Bună ziua, același lucru mi s a întâmplat și mie luna trecută! Voi merge la ANPC să fac reclamație. Ați rezolvat ceva cu ANPC ul? Ați mai fost?
la 05-02-2024 07:45 AM
Bună ziua. După nu ştiu câte telefoane la call center, mesaje pe internet, etc., am rezolvat în următorul mod. Am rămas client Orange doar la Tv&Internet, iar la telefonie am apelat la YOXO, pe care îl recomand fără ezitare: preţuri foarte mici, în RON, fără perioadă contractuală. Doar că... nu pot lua legătura cu Orange, în caz de deranjament TV&Internet, decât dacă activez o opţiune suplimentară...Aşadar, doar cei care au abonament la telefonie sunt consideraţi cleienţi, cei la TV nu...asta e...dar oricum e MULT mai bine decât înainte...
05-02-2024 08:18 AM - editat 05-02-2024 08:20 AM
As recomanda mai degraba Prepay decat Yoxo. Tocmai pentru problema pe care ai mentionat-o mai sus. Ca sa nu mai zic ca un Prepay vine absolut fara nicio obligatie contractuala. Yoxo este inca un abonament. Perioada contractuala o luna, si binenteles ca il poti rezilia oricand dupa aceea. Dar tot abonament e. Si problema cea mai mare acolo este comunicarea. Nu ai decat chat-ul din aplicatie. La prepay, ai si 300, ai Djingo, poti sa mergi intr-un shop si nu te trimita nimeni inapoi ca nu stiu cu ce se mananca Yoxo. Adica, sunt niste avantaje. Dezavantajul, in functie de ce pachet ai ales la Yoxo, este pretul. Cu toate ca si aici ai optiuni de 3-4 euro, daca pretul este cel pentru care ai ales Yoxo.
Binenteles, poti oricand sa treci de la Yoxo la Prepay. Era doar o recomanda, bazata pe ceea ce as fi ales eu. Bine ca s-a rezolvat. 🙂
la 05-02-2024 01:46 PM
Prepay e mai scump şi doar pentru 28 de zile (o nouă găselniţă de scumpire, de fapt).
De ce YOXO şi nu PrePaY?
PrePay e FOARTE scump în roaming!
La 300 poţi suna doar o dată sau de două ori gratuit!
Djingo e şi pe laptop, dar la fel de tembel! Să mai spun?
Dar NU am primit in răspuns vis de vis de problema iniţială: dacă am abonament Tv/Internet, sunt sau nu abonat Orange? De ce nu pot suna GRATUIT la un numpăr de telefon pentru deranjamente? Mi se pare abuziv.
la 05-02-2024 03:26 PM
Salut,
E mare fomita de bani, iar personalul de la ofertare are nevoie sa isi atinga targetele lunare, deci cam aici e buba cu NU inseamna DA.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor