anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

pot trece abonamentul inapoi la planul tarifar initial?

punklac
Junior entuziast

am modificat abonamentul din intamplare, pot trece inapoi la planul tarifar initial?

1 Soluţie acceptată‚

Vio73
#StarMember

Salutare!

Dacă este recentă treaba, da. Poți face o solicitare din secțiunea Contact, din aplicația My Orange, unde apeși pe cele 3 puncte din dreapta jos (Altele) - Contact și feedback-Scrie-ne și apoi la secțiunea transfer operator. Și mai ai varianta apelului la 300/0374300300, apoi 1-1-1-0, chiar dacă te va identifica Djia cu ultimele 6 cifre din CNP.

Din secțiunea Contact, poți să îi contactezi astfel:

Dacă ești client Orange Romania, de aici ( mai jos , unde scrie ,,Trimite-ne un mesaj "):

https://www.orange.ro/contact/

Dacă ești client Orange Romania Comunications, de aici:

https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask

Important este să nu fi intrat noul abonament in vigoare, deci contactează-i urgent!

Succes!

Vizualizare soluţie în postul original

7 Răspunsuri 7

Vio73
#StarMember

Salutare!

Dacă este recentă treaba, da. Poți face o solicitare din secțiunea Contact, din aplicația My Orange, unde apeși pe cele 3 puncte din dreapta jos (Altele) - Contact și feedback-Scrie-ne și apoi la secțiunea transfer operator. Și mai ai varianta apelului la 300/0374300300, apoi 1-1-1-0, chiar dacă te va identifica Djia cu ultimele 6 cifre din CNP.

Din secțiunea Contact, poți să îi contactezi astfel:

Dacă ești client Orange Romania, de aici ( mai jos , unde scrie ,,Trimite-ne un mesaj "):

https://www.orange.ro/contact/

Dacă ești client Orange Romania Comunications, de aici:

https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask

Important este să nu fi intrat noul abonament in vigoare, deci contactează-i urgent!

Succes!

punklac
Junior entuziast

in cat timp intra in vigoare? mercii mult tre sa dau o bere

De regulă, de la următoarea dată de facturare.

punklac
Junior entuziast

merci mult de ajutor si promptitudine

Cu mare plăcere!

Salutare! La următoarea dată de facturare! 

Razvan
#StarMember

Da, se poate în termen de 14 zile de la modificare. Sunați la 300 pentru a putea reveni la condițiile inițiale, înainte de modificare.