anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Portare esuata la abonamentul redus la 5euro/luna

Alex2023
Junior

Salutare.

Am incercat sa ma portez de la cartela prepay VDF la abonamentul Smart 15, redus la 5 Euro, in perioada Black Friday.

Dupa ce am dat toate datele, scanat buletin, scanat fata, imi spune ca a esuat si nu ma mai lasa sa mai fac nimic.

Efectiv mi-a cules toate datele posibile si imposibile si a esuat.

Imi sugereaza apoi sa sun in call center, sa las numarul meu de telefon(l-am lasat dar nu m-a sunat nimeni) sau sa ma duc in Orange shop. Sa mai incerc procesul inca o data, nu ma mai lasa.

M-am dus in Orange Shop, aparent partener, ca nu ma pricepeam, si n-aveau nici cel mai mic interes sa ma ajute. 

M-am dus la Orange Shop-ul oficial de la Victoriei, aceeasi atitudine: "nu stim, nu avem cu ce sa va ajutam, apasati acolo niste butoane la intamplare pana va raspunde un operator".

Pai si eu cum mai prind oferta asta fratilor? 

Sau Orange e pe dictonul "nu vand nimic, doar ma laud cu preturile"?

 

 

 

27 Răspunsuri 27

Dap, a ramas ca ma suna cineva de la tehnic saptamana viitoare.

Nu se stie inca daca sunt ORO/OROC, dar au zis ca nu o sa mai conteze, pentru ca vor fuziona complet. Oare sa fie asa? Am citit tot felul de lucruri pe softpedia. Unii aratau viteze mai mari pe OROC, altii aratau ca OROC este asignat unei cozi cu o latenta mult mai mare si niste servicii care nu vor functiona, etc.

Da. VOR fuziona complet (la un moment dat). Nu AU fuzionat complet. 🙂 Deci, momentan sunt inca doua entitati diferite, cu oferte diferite, servicii diferite si clienti diferiti. Sub aceeasi mare umbrela Orange. De-aia iti spuneam sa te gandesti la OROC ca la un Telekom cu sigla Orange. Pentru ca fix asta e momentan.

Sper sa nu fii pe OROC, pentru ca sunt intr-adevar niste lucruri care nu functioneaza la ei. SMS la numere scurte de exemplu (taxe de pod si altele), 5G doar pe anumite telefoane (mult mai putine decat ORO) si probabil si alte chestii care imi scapa acum.

De-aia iti ziceam sa fii atent la acest aspect, pentru ca momentan (si acest momentan poate sa dureze inca mult timp) sunt diferite. Si foarte multi au considerat (pentru ca asa li s-a spus) ca "e unul si acelasi lucru". NU este! Cel putin nu inca. Si ceea ce face lucrurile si mai confusing este fix numele. Pentru ca acel Orange Romania Communications vine dintr-un Telekom Romania Communications. Daca nu stii asta, si crezi ca au aceeasi baza "Orange Romania" poti sa crezi ca sunt acelasi lucru. Dupa cum ziceam, nu e cazul.

Si daca la servicii fixe, cel mai probabil vei fi oricum pe infrastructura Telekom-ului (acum OROC), si asta nu e neaparat un lucru rau (au viteze ok si stabile, cel putin din ce am putut sa vad la alte persoane), la serviciile de voce mobila...diferentele pot fi destul de mari.

Client Orange

@arsradu: Se aplică eventual la client nou. Pentru client existent nu e cazul la BT. Experimentat personal cu un cont/card valută.

Și BTW: Deschiderea de cont e online, însă închiderea este exclusiv la ghișeu. Iar programul în mall-uri este și în weekend. 

Da, vorbesc de client nou. 🙂 

In fine, sunt multe chestii de mentionat cu acest "assisted-online" pe care il promoveaza BT-ul. Mai e mult pana te vei putea descurca singur, online. Pentru ca, aparent, cu toate documentele incarcate, in continuare ai nevoie de o conversatie cu un consultant, si, ulterior afli ca pentru acces integral asupra contului, trebuie sa mai faci o "actualizare de date" intr-un sediu BT. Deci, un drum la banca, pe care il puteai evita de la bun inceput, sau il puteai face de la bun inceput, daca stiai cum stau lucrurile.

Anyway, ideea cu mall-urile este insa una buna. Uitasem de acest aspect. 😄 Multumesc! S-ar putea sa ajute foarte mult in cazul asta. 🙂

Client Orange

Vio73
#StarMember & May's Problem Solver

Salutare!

Mai ai varianta să încerci să iei legătura cu ei de pe un număr de Orange. Dar asta mâine, după ora 8 sau 9.

Poate ai pe cineva cu Orange!

Baftă!

Alex2023
Junior

M-a sunat acum de la Orange. Am uitat sa intreb de ORO vs OROC. 

Si mai am ragaz pana maine sa ma decid daca ma portez sau nu.

M-am speriat pentru ca am inteles ca o sa stau pe un numar temporar timp de 2-3 zile si nu mi-e clar cum o sa fie experienta folosirii unui smartphone in perioada asta.

Ce se intampla cu aplicatiile mele, cand vor sesiza ca am noul numar temporar?

Whatsapp, Internet Banking, etc. 

Risc probleme cu ele? Mai pot sa ma autentific cu 2FA, mai primesc SMS-urile? 

Portarea presupune numar temporar. Nu trebuie sa-l folosesti neaparat. Momentan folosesti SIM-ul tau ca si pana acum. Cand vezi ca nu mai ai semnal pe SIM-ul tau, introduci noul SIM si ar trebui sa ai acelasi numar.

In rest, totul ramane la fel (presupunand ca nu ai un iPhone). La iOS e mai complicat cu iMessage-ul.

Client Orange

@Alex2023: Imaginează-ți utilizarea acelor aplicații pe o conexiune WiFi. Deci nici o influență care să facă nefuncționale aplicațiile. Nu mai rețin dacă va fi o oarecare pauză pe SMS-urile de la bancă, până se finalizeză portarea / sincronizeză contul cu server-ul, însă ca și consum de resurse nu e nici o problemă. 

Alex2023
Junior

Ok, deci m-a sunat iar si mi-a spus ca , contractul se face cu OROC, nu cu ORO, si daca vreau asa bine, daca nu iarasi bine. Altfel nu se poate.

In conditiile astea nu stiu ce sa fac. Mai fac abonamentul, renunt la el?

Stim clar toate problemele care apar cu OROC?

 

LE: Pe de alta parte, la VDF am un "**beep**" de oferta, 40lei/luna la cartela, sau 30lei/luna la abonament. Nu vor sa faca o oferta mai buna de atat pentru retentie.

Da, stim.

Din experienta altor clienti:

  • nu vei avea access la serviciile pe baza de numere scurte (taxe de pod, parcari, etc)
  • 5G-ul este...dar doar pe o lista MULT mai mica de device-uri decat a Orange Romania. Adica, ai sanse foarte mari sa nu ai 5G. Daca nu e o problema pentru tine, mergi inainte. Dar eu nu as merge mai departe la OROC.

Recomandarea mea: treci pe prepay, la Orange Romania. Te muti pe abonament ORO dupa 6 luni. Sau, si mai bine, ramai pe prepay.

Din perspectiva mea, in momentul in care pui problema la modul: "vrei asa, bine, nu vrei, iarasi bine", eu tind sa zic: nu, multumesc. Doar pentru ca nu vreau sa am de-a face cu oameni de genul asta.

Ceva similar au facut cei de la Vodafone inainte sa ma portez. Mi-au zis ca: "daca nu va convine, puteti merge la alti operatori." Zis si facut.

Adica nu, la mine nu merge cu ultimatumuri de genul asta.

Client Orange

Am un S21FE. Ai idee daca merge 5G pe el?

Nu stiu. Nu am OROC, nu am abonament, nu am Samsung. Tot ce stiu e ca merge pe S22 Ultra dar NU si pe S23 Ultra. Cel putin nu mergea la momentul respectiv. Daca au adaugat suport intre timp, aia nu stiu. Nu stiu nimic de alte dispozitive, pentru ca nu a venit nimeni sa ne spuna. 

Client Orange

arsradu
#StarMember

Mi-am mai amintit doua lucruri pe care nu le vei avea daca esti client OROC:

  • acces la Chat-ul Djingo
  • puncte Orange Thank You
Client Orange