anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Operatorul Orange a mărit abonamentul fără să fiu înștiințat și fără acordul meu

Alex_Alex
Începător
Bună dimineața, Operatorul Orange a mărit abonamentul fără să fiu înștiințat și fără acordul meu, iar pentru asta am renunțat la serviciile acestora. Unde pot să fac reclamatie, deoarece refuză să-mi rezilierea contractul. Mulțumesc!
5 Răspunsuri 5

arsradu
Maestru certificat
Salut Alex! Care e motivul pentru care se refuza rezilierea? Reclamatie poti sa faci la ANPC. Dar ideal ar fi sa ajungi la o solutie amiabila cu operatorul. Ca idee, cred ca notificarea a fost. Doar ca era pe factura, undeva nu foarte vizibil. Si au considerat acordul implicit. Ceea ce nu e ok deloc. Dar n-am mai auzit sa-ti refuze cererea de reziliere in conditiile astea. De-aia te intrebam care a fost motivul pe care ti l-au dat pentru acel refuz.

7UP
Explorator
Orice companie are dreptul de a notifica clientul pentru modificări contractuale înainte cu 30 zile indiferent prin ce mijloace de comunicare ( apel, mesaj pe telefon , email , factura ) e de datoria clientului sa se uite macar pe factura. Termenul de reziliere unilaterala e de când ai primit notificarea 30 zile.

Alex_Alex
Începător
Bună seara, Dacă nu primește factura? Poate o aruncă la gunoi, poate îi dă foc, poate o da la alta persoana , sunt 'n' motive. Compania Orange se spală pe mâini... " de la noi a pleca". Nu a fi fost corect cu confirmare? Fac reclamatie la instituțiile statului .

teacher_
Specialist certificat
Salut! Și mie mi-a fost modificat abonamentul fara acordul meu, dar după cum spuneau colegii mei, am primit un SMS, pe care nu l-am băgat în seamă în acel moment. Abia când am văzut factura mi-am dat seama despre ce este vorba. Poți face reclamatie unde dorești, e dreptul tau, dar despăgubiri nu te aștepta să primești, poate 1-2 euro, sau oricum, valoarea diferenței dintre cat plăteai și cât plătești acum.

Vio73
Campion certificat
Salutare! Cred că este bine să ne uităm cu atenție la toate înștiințările pe care le primim, atât pe email, sms sau factură, pentru a putea vedea din timp ce se întâmplă și a lua atitudine, dacă este cazul.