la 15-05-2024 06:30 PM - editat ultima oară la 21-05-2024 08:49 AM de DanielaH
Salutare… de ce nu pot accesa canalul ProTv ?!
la 16-05-2024 02:08 PM
@TonyN, abonamentul tău permite accesarea acestui canal. Este necesar să ai numărul de telefon introdus in contul My Orange în secțiunea de administrare numere.
Pentru a face acest lucru te rugăm să urmezi paşii de mai jos:
Pasul 1. Accesează secțiunea "setări cont" - "administrare numere" şi apasă butonul "adaugă serviciu".
Pasul 2. Introdu numărul de telefon şi apasă butonul "continuă".
Pasul 3. Vei primi un SMS pe numărul respectiv, cu un cod de verificare, care este valabil timp de 15 minute.
Pasul 4. După introducerea codului la pasul următor vei primi mesajul "Numărul de telefon 0744XXXXXX a fost adăugat cu succes."
Să ne spui, te rog, dacă ai reușit. Te așteptăm să revii cu vești bune. Mulțumim.
la 15-05-2024 06:33 PM
Salut,
Vorbim de Orange TV Go?
Daca da, verifica aici conditiile de eligibilitate pentru Pro TV.
la 15-05-2024 06:38 PM
Da , abonamentul este eligibil pt a avea acces la canalul ProTv… FUN 11
la 15-05-2024 06:40 PM
Acum 2 ani am avut aceiasi problema…oare este asa de greu sa asociezi contul cu acest canal????!!!!
la 15-05-2024 06:40 PM
Dacă ești eligibil contactează serviciul clienți Orange.
https://www.orange.ro/contact/
Eu nu aveam acces și am sunat la serviciul clienți (ab Smart 15).
la 15-05-2024 06:45 PM
Fun 11...la ce pret? La pret intreg? Sau redus?
Din cate inteleg eu din cele mentionate pe pagina de mai sus, ai nevoie de un abonament cu valoare de minim 10 Euro. Deci, daca ai un Fun 11 redus la 5.5 euro de exemplu, nu prea o sa fie eligibil.
la 15-05-2024 06:46 PM
Nu are importanta eu am ab redus la jumătate Smart 15
la 15-05-2024 06:48 PM
Ok... atunci nu stiu. Eu inteleg ca trebuie sa fie abonament cu valoare 10 Euro. Daca il ofera si la abonamente sub 10 euro...aia nu stiu.
15-05-2024 06:49 PM - editat 15-05-2024 06:51 PM
Eu am sunat și sa rezolvat.
Inițial nu aveam acces.
Din câte știu doar datele roaming sunt afectate de prețul redus.
15-05-2024 06:52 PM - editat 15-05-2024 06:54 PM
Da, curiozitatea mea este totusi urmatoarea: ar trebui sa ai acces by default la abonamentele astea? Adica, inteleg ca se poate activa din sistem, pentru fiecare caz in parte. Dar...o fac ca pe o exceptie? Sau ar trebui sa mearga by default? Asta incerc sa-mi dau seama.
Sau, altfel spus: este un Fun 11 redus la jumatate eligibil by default, la fel ca un Fun 11 neredus?
15-05-2024 06:56 PM - editat 15-05-2024 06:59 PM
Buna întrebare.
Teoretic am abonament de 15 euro practic plătesc 7,5.
Beneficiile unui abonament "x" trebuie respectate indiferent de pret (in caz contrar nu mai este o reducere).
la 15-05-2024 07:00 PM
Exact. Si cred ca in cazul lui Tony, mai ales daca a fost aceeasi problema acum 2 ani....intrucat abonamentele sunt in general pe 2 ani, ceva imi spune ca s-a prelungit/reinnoit abonamentul, si posibil ca s-a modificat oferta, sau ceva pe cont. Si a stricat din nou jucaria. Daca atunci a fost o exceptie, probabil ca si acum e nevoie de acelasi lucru.
E doar o idee, binenteles.
la 15-05-2024 07:52 PM
Abonament Smart15, fără apelare și activare opțiune "premium" nu a făcut posibilă recepția (nici măcar pe mobil) a canalelor PRO. După activarea pachetului "premium" nu au fost probleme, dar și banii au fost alții..... era un pachet superior.
Deci depinde la care client ce abonament are activat, cu ce servicii incluse, nu valoarea abonamentului de voce mobilă.
15-05-2024 07:58 PM - editat 15-05-2024 08:03 PM
Eu am Smart 15 redus la jumătate și am acces la canalele pro fara activarea opțiunii premium.
Fiecare acționează cum dorește.
In descriere nu vad nimic interpretabil totul este explicat foarte clar.
la 15-05-2024 08:07 PM
Nu e vorba de "acționează". E vorba de un abonament voce Smart15 fără reducere cu "promisiuni" în ofertă de vizionare posturi PRO și la care clientului i se permite ulterior accesul doar în urma activării pachetului "premium", adică abonare separată. Ce anume nu s-a acționat? Care dintre pedale?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor