anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Neconcordanta intre contract încheiat telefonic si cel primit pe email

user_14606336
Junior

Buna ziua

Recent am făcut un upgrade la abonamentul de tv cablu de la Tv esențial la Tv premium. Acordul telefonic pentru acest serviciu si prelungirea implicită a contractului a fost cu creșterea cu cel mult doi euro pentru acest serviciu. Operatoarea de la *300 mi-a confirmat la insistențele mele de vreo  trei ori aceasta suma. Insa azi primesc pe email contractul unde vad ca au crescut peste prețul convenit si abonamentul tv dar si abonamentul pentru una dintre serviciile de voce. Ciudat ca in aplicația My orange apar tarifele convenite: tv premium 6 euro, internet 2.3 gb 5.5 euro, Fun 11 la 3.5 euro si Fun 8 la 8 euro (total 23 euro) In contract am așa : Tv premium 9 euro, internet 5.5 euro, Fun 11 la 3.5 euro iar Fun 8 la 10 euro (total 28 euro) - după aplicarea reducerilor si tarife confirmate si pe chat. Deci prețul final a crescut cu 5 euro nu cu 2.

Acum eu pe cine sa cred: juridic contractul e sfânt, dar daca e așa atunci aplicația My orange este pentru țepuirea abonatului?

20 Răspunsuri 20

dragosbrm
Explorator entuziast

Aici e cu două sensuri. Dacă tu ai intrebat la telefon doar de televiziune e normal că ți-a spus 2 EURO. Presupun că ai oferta love (tv, internet, telefonie), la care atunci cand reinoiesti ceva se schimba cu totul ( așa am pățit și eu, doar că am renegociat fiecare serviciu în parte), și practic le-a mărit pe fiecare.

Ai 14 zile de la semnarea contractului dacă vrei să reziliezi contractul fără niciun cost. Cel mai bine ar fi să suni luni la ofertare ( in weekend nu stiu daca mai e deschis departamentul) și să renegociezi contractul, dar inainte de asta spune-le că nu esti de acord cu ce e in contract si vrei să reziliezi!!!

Dacă mai ai vreo intreabre, așteptam! 

Cred ca erau 2 euro…per serviciu. Dar poate ma insel. Ar trebui clarificat cu ei. 

Client Orange

Vio73
#StarMember

Salutare!

Vezi că anumite servicii pot apărea cu reducere pe undeva. Din păcate, am pățit și eu așa ceva și m-am speriat, dar am sesizat și am aflat că mă înșelasem.

Sper să fie și la tine la fel și este foarte bine că ai făcut sesizare!

Baftă!

Vio73
#StarMember

Dacă ai avut ceva personalizat anterior ( redus), da, este posibil să ai 2 euro în plus față de prețul standard. Dar asta nu înseamnă că te-a mințit și pur și simplu nu a fost atent la toate detaliile. De aia este bine să faci o sesizare scrisă înainte de a trece la alt pachet in care să specifici că ai o reducere, și că vrei să treci la pachetul superior ținându-se cont de reducerea respectivă. În fine, este bine că ai făcut-o și după ( sesizarea).

Sper să reușești!

DanielaH
Moderator

@user_14606336, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?

Flavius4566
Explorator

și eu am primit creșterea serviciilor cu câte 2 euro ...am făcut cerere de renunțare și de la 85 au lăsat la 45 ...doar ,doar ca să accept și nu am acceptat .Dacă ai primit prin e-mail  poți sa renunti la serviciul sau la toate ...dacă renunti la toate completează formularul de retragere și trimite le pe toate emailurile și aplicațiile. CU ACELA COMPLETAT SI TRIMIS LE INCHIZI ABONAMENTUL DAR SI GURA .BAFTA ..DACA AI NEVOIE DE AJUTOR TE AJUT ...VEZI CA NUBE USOR SA TE LUPTI CU EI ..STRANGE PIZE SCANEAZA ,FOTOCOPI ,TE VOR MINTII MAI TOTI SI NU ITI VA DA INFORMATI ...SE FAC INCOMPETENTI DAR DE FAPT SUNT HOTI