anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Modificare abonament

Uskatu25
Junior

Salutare!

1. As vrea sa profit de oferta curenta cu 50% reducere la abonament, exclusiv online si sa modific abonamentul de la fun 12 la smart plus 15. Mesajul pe care il primesc este "In acest moment numarul tău nu este eligibil pentru a prelungi sau modifica abonamentul." Atat timp cat trec catre un abonament superior, care este problema?

2. De ce la Fun 12 platesc 13e in loc de 12e ???

Perioada contractuala este pana la 23.08.2023

10 Răspunsuri 10

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Salut,

1. posibil sa mearga incepand de luna viitoare (sau dupa 23 februarie). Banuiesc ca sistemul nu te “vede” ca eligibil…inca. Ideea e ca trebuie sa fii in ultimele 6 luni de abonament ca sa poti face modificari.

2. pentru ca s-au marit abonamentele cu 1 euro/serviciu.

Recomand un apel la 300/0374 300 300, le spui care sunt intentiile, si ceri o oferta. Nu stiu daca o sa se poata, dar cam asta e metoda prin care ai putea sa “grabesti” un pic lucrurile, in momentul de fata.

Client Orange

Am inteles, o sa apelez 300.

RafaHelper
#StarMember

Salut @Uskatu25

Verifica aici termeni si condițiile ofertei: https://www.orange.ro/docs/campanii/vday-2023/T&C-SIMO-VDAY-Super-Sales.pdf

In cazul tau cred ca se aplica unul din următoarele puncte:

Oferta de 50% discount se aplică abonamentelor fără telefon Fun 10, Fun 12, Smart Plus 15, Smart Plus
20 si Smart Plus 25 pentru achiziția sau prelungirea unui contract pentru 24 de luni, exclusiv online, si se
aplică clienților cu vechime de peste 18 luni în rețea. Daca nu ai o vechime de 18 luni in rețea nu poți face trecerea.

Oferta nu este disponibilă
pentru abonamentul Fun 8 și nici pentru abonații cu contracte încheiate pe 12 luni, care au perioada
contractuală a numărului pentru care se dorește prelungirea încă activă (mai mică de 12 luni). Daca contractul tau este pe 12 luni in acest moment nu poți face trecerea la oferta de pe site.

- Se aplică criteriile de eligibilitate și este posibil ca unii clienți să nu fie eligibili pentru a beneficia de
această ofertă dacă, dar fără a se limita la acestea, nu se află în perioada de reînnoire a contractului sau
oferta lor actuală este mai scumpă decât oferta promoțională. Clar in acest moment nu ești in perioada de reînnoire a contractului pentru ca la tine contractul expira pe 23.08.2023.

Te regăsești intr-o situație de mai sus?

Vechimea in retea este de 3 ani si 2 luni, ultimul contract fiind incheiat pt 24 de luni, contractul expira in 23.08.2023.

Perioada de reinnoire este cu 6 luni inainte de expirare sau mai putin? Nu am idee.

Sau pur si simplu fiind 50% reducere (de la 15e la 7,5e) se considera pretul mai mic decat 13e cat platesc in prezent?

Vio73
#StarMember

Salutare!

La mine, perioada contractuală de termină prin iunie-iulie și am abonament de 9 euro, dar tot nu a mers. Da, cred că trebuie să nu fie abonament la care să fi luat telefon.

Anonim
Neaplicabil

Si eu primesc aceeasi eroare. Nu am luat abonament cu telefon si perioada de expirare a abonamentului pe 24 de luni este 06-Aug.-2023

La status contract imi recunoaste cele peste 18 luni de contract pentru ca incepand cu 6 februarie imi arata ca pot achizitiona un telefon din magazinul online.

Haios este ca prin decembrie cand am incercat sa modific abonamentul, imi datea eroare ca o pot face dupa 6.02.2023.

Ca sa nu mai zic de cresterea cu 1 euro in prag de sarbatori, de am ajuns sa platesc la smart 15 13euro...

Orange inca o data dovedeste ca are niste metode dubioase de a sustrage cati mai multi bani de la fraieri clienti.

Salutare, @Anonim ! Ai reușit să îți modifici abonamentul? 

Anonim
Neaplicabil

@GeorgianaD Nu, mi s-a spus la telefon ca oferta e valabila doar celor care sunt in afara celor 24 de luni valabilitate a contractului. Deci practic, e valabila pentru cei care au contract 24 de luni dar sunt in afara celor 24 de luni. A sunat stupid de tot, dar nu sunt eu cel care decide campaniile orange. Am vorbit cu o anume Livia de pe suport magazin, am fost sunat de dansa si mi sa comunicat telefonic.

Pana la urma ma voi porta intr-o alta retea saptamana asta, cand o sa am timp.

Pololică
#StarMember

Cred ca este considerat abonament cu pret mai mic (chiar daca la baza este de 15E, suma de plata este de 7.5E). Cred ca din acest motiv nu te lasa sa faci trecerea intre abonamente.

Incearca sa faci trecerea la cel de 25E sa vezi ce se intampla (doar de proba).

Anonim
Neaplicabil

@Pololică Mi s-a comunicat la telefon ca nu asta e motivul, eu chiar am intrebat daca faptul ca am abonament la 13 euro si vreau sa iau smart 25 redus la 12.5 e problema, si mi sa zis clar ca NU.

De asemenea am incercat sa imi modific abonamentul pe 8 februarie in smart 25 care era redus la 20 euro atunci, si la fel aceeasi eroare imi dadea.