anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

La Vodafone se poate si mai rau

arsradu
#StarMember

Salutare!

Voiam doar sa va povestesc patania unei cunostinte apropiate de-a mea, cu marirea abonamentelor la Vodafone. Doar pentru comparatie.

Ea avea abonament de 8 Euro, redus la 5. Si de vreo luna, i-a fost trecut abonamentul cu totul la RED 15, redus la 6 Euro. Oferta nu e rea. Nu asta e ideea. Dar problema e alta: semnalul e la fel de slab, ba e chiar mai slab decat la Orange. Iar trecerea de la un abonament la altul, si marirea derivata din asta, au fost facute fara acordul ei, si fara nicio notificare. Nici macar pe factura! Si da, am verificat. Nu prin sms, nu prin apel, nu pe email, nu pe factura. Nimic.

Nu-i iau apararea Orange-ului, pentru ca in continuare metoda asta de notificare pe factura nu mi se pare ok. Dar macar exista! La Vodafone lipseste cu desavarsire!

Update: se pare ca s-a trimis un mesaj acum cateva luni prin care se notifica treaba asta. Dar a fost trecut cu vederea din neatentie, si s-au observat efectele abia acum cand a intrat in vigoare noul abonament.

Ca urmare, o sa treaca toate numerele pe prepay. Nu atat datorita acelei mariri, cat datorita lipsei de transparenta, a abordarii defectuase, si pentru faptul ca, mai devreme, cand a sunat la Relatii Clienti, operatoarea cu care a vorbit aproape ca i-a inchis telefonul in nas, asa de grabita era sa preia urmatorul apel. Si da, poate sunt multi clienti in asteptare, nu zic nu. Dar nu e ok deloc sa faci clientul sa se simta impins de la spate sa incheie conversatia. Asa ceva nu se face.

Update: a primit o contra-oferta cu abonamentul initial redus la 4 Euro si a decis s-o accepte. Eu as fi trecut pe prepay, dar...asta fost decizia ei.

Deci...da, nu e roz la Orange, dar nici la Vodafone nu e mai bine.

Client Orange
15 Răspunsuri 15

Mulțumesc!